مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله

شرکت مهاجرتی آوای فرنام سفیر > مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله
مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله

چنانچه قصد اخذ ویزای 5 ساله کانادا را دارید، پیش از هر چیز باید با مدارک مورد نیاز آن آشنایی کامل داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است درخواست شما به دلیل ارائه مدارک ناقص یا نادرست، رد شده و ریجکت شوید. مدارک لازم برای ویزا 5 ساله کانادا شامل مدارک هویتی، پاسپورت، گواهی تمکن مالی و موارد دیگری است که در ادامه این مطلب، مفصلا آنها را معرفی می‌کنیم. ویزای 5 ساله که با عنوان مولتیپل هم شناخته می‌شود، اجازه اقامت 6 ماهه را در یک پروسه 5 ساله به افراد می‌دهد. مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS خدمات اخذ ویزا توریستی کانادا را در قالب پک ویژه، شامل سفر شنگن و دعوتنامه معتبر ارائه می‌دهد تا متقاضیان محترم، شانس بیشتری برای اخذ آن داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد و دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با این مجموعه تماس گرفته و یا فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند. لازم به ذکر است تمامی اطلاعات ذکر شده در این مطلب، مربوط به زمان نگارش متن بوده و مسئولیت تغییر قوانین در آینده، برعهده مجموعه نیست.

چک لیست مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله

ارائه درست مدارک مورد نیاز برای ویزا توریستی کانادا اهمیت بسیار زیادی دارد. گاهی متقاضیان به دلیل ناقص بودن مدارک ریجکت می‌شوند و یا به دلیل جعلی بودن آنها با عواقب قانونی مواجه می‌گردند. این درحالی است که یک چک لیست مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله به شما کمک می‌کند این موارد را به درستی آماده کرده و به سفارت یا کارگزاری آن تحویل دهید؛ به این ترتیب شانس بیشتری هم برای اخذ ویزا خواهید داشت. مهم‌ترین مدارک مورد نیاز برای ویزای مولتی کانادا عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر (با دست‌کم 2 سال اعتبار)
  • مدارک هویتی
  • سند ازدواج (برای متاهلین)
  • مدارک تحصیلی (در صورت نیاز)
  • کارت پایان خدمت (برای آقایان)
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • فرم‌های پر شده ویزای توریستی
  • تراول هیستوری و سابقه سفر
  • نامه هدف از سفر با توضیح برنامه دقیق سفر
  • گواهی تمکن مالی
  • دعوت نامه معتبر (در صورت وجود)
  • مدارک مربوط به رزرو هتل و بلیط
  • مدارک شغلی (در صورت نیاز)
  • گواهی اشتغال به تحصیل (برای محصلین)

ویزای مولتیپل کانادا چیست؟

بعد از آشنایی با مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، بد نیست بدانید که این ویزا که با عنوان مولتیپل هم شناخته می‌شود، دقیقا چیست. این ویزا تفاوت چندانی با ویزای عادی ندارد؛ اما دارندگان آن می‌توانند تا 5 سال، بدون نیاز به تمدید ویزای توریستی خود وارد کانادا شده و در هر بار ورود، تا 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند.

ویزای مولتیپل کانادا
ویزا مولتیپل کانادا

البته مدت اعتبار این ویزا درواقع 10 سال است؛ اما با توجه به این که پاسپورت کشور ما 5 سال اعتبار دارد، اعتبار ویزا هم عملا 5 ساله خواهد بود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با ویزای مولتی، اجازه کار در این کشور را ندارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای مولتیپل کانادا و نحوه دریافت آن کافی است با کارشناسان ما در مجموعه گردشگری و مهاجرتی AFS تماس بگیرید.

شرایط اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟

علاوه بر ارائه مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، باید شرایط دیگری را نیز مدنظر داشته باشید. از همه مهم‌تر، باید به افسر پرونده ثابت کنید که قصد پناهندگی در این کشور را ندارید و پیش از پایان مدت 6 ماه، به کشور خود بازخواهید گشت. علاوه بر این، باید شرایط زیر را داشته باشید تا شانس شما برای دریافت ویزای مولتی کانادا افزایش پیدا کند:

  • عدم وجود خطر از جانب شما برای کشور کانادا و شهروندان آن
  • ارائه مدارک و اسناد مورد تقاضای مامور مهاجرت
  • اثبات ترک کانادا پس از اتمام اعتبار ویزا
  • ارائه گواهی سلامت (در صورت نیاز)
  • عدم تمایل به کار یا تحصیل در کانادا با ویزای توریستی (مگر در صورت دریافت مجوز)
  • نداشتن هرگونه سابقه کیفری و جنایی
  • برخورداری از تمکن مالی کافی

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا

هزینه اخذ ویزای مولتی کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد. پروسه آماده سازی مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، خود هزینه‌هایی دارد که باید به آنها توجه داشته باشید. در صورت استفاده از دعوتنامه، باید مبالغ مربوط به آن را نیز در نظر بگیرید که هزینه نهایی را افزایش می‌دهد. همچنین باید مبالغی را برای انگشت نگاری (در یکی از کشورهای همسایه) معاینات پزشکی، دریافت گواهی‌های مورد نیاز و … پرداخت کنید.

AFS ویزا هزینه‌های ویزا را پس از صدور آن تسویه کرده و از شما پیش پرداختی دریافت نمی‌کند. کارشناسان ما در مورد هزینه‌های مربوط به پک‌های ویژه ویزای کانادا (شامل سفر شنگن، دعوتنامه معتبر و تور انگشت‌نگاری) به شما مشاوره رایگان می‌دهند تا انتخاب درست و به صرفه‌ای داشته باشید.

تبدیل ویزای مولتیپل کانادا به اقامت

پس از آشنایی با مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، ممکن است بپرسید که آیا امکان تبدیل ویزای مولتیپل کانادا به اقامت وجود دارد یا نه. به طور کلی ویزاهای توریستی تنها برای بازدید از کشور مقصد صادر می‌شوند و امکان تبدیل آنها به اقامت وجود ندارد. اما در برخی از کشورها قوانینی وضع شده که مسافرین با استفاده از آنها می‌توانند مجوزهایی را برای تحصیل یا کار در آن کشور دریافت کنند. به عنوان مثال در کانادا قانون مربوط به ورک پرمیت وجود دارد که در سال 2024 نیز تمدید شده است.

تبدیل ویزا مولتیپل کانادا به اقامت
تبدیل ویزای مولتیپل به اقامت

طبق این قانون، دارندگان ویزای توریستی کانادا می‌توانند طبق شرایط خاصی، اجازه کار در این کشور دریافت کنند. پس از دریافت این مجوز، ممکن است بتوان تحت شرایط خاصی، برای دریافت اقامت کانادا نیز اقدام کرد. بهتر است در این مورد با وکلای مهاجرت مشورت کرده و از شرایط روز مطلع گردید.

ویزای مولتی کانادا و پناهندگی

متاسفانه برخی از افراد پس از ارائه مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله و اخذ آن، به کانادا سفر کرده و درخواست پناهندگی می‌دهند. باید بدانید که این کار غیرقانونی بوده و تبعات جدی برای افراد به دنبال دارد. یکی از شروط مهم برای صدور ویزای مولتیپل کانادا اثبات این مساله است که متقاضی قصد پناهندگی نداشته و پس از پایان مدت اعتبار ویزا به کشور خود بازخواهد گشت. همچنین اگر با دعوتنامه اقدام به اخذ ویزا کرده و اعلام پناهدگی کنید، شخص دعوت کننده شما نیز با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

لذا توصیه اکید می‌کنیم که برای اقامت در کانادا از روش‌های دیگری همچون ویزای کاری و … استفاده کرده و به هیچ عنوان قدم در مسیر پناهندگی نگذارید. مجموعه گردشگری و مهاجرتی AFS هیچ گونه اقدامی در زمینه پناهندگی انجام نداده و متقاضیان را از این کار منع می‌کند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مجموعه، در چهارچوب قانون هستند.

ویزای 5 ساله کانادا با پک ویژه در AFS

مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS ضمن برخورداری از تجربه چندین ساله در زمینه اخذ ویزا، با عواملی که شانس دریافت ویزای کانادا را افزایش می‌دهند آشنایی کامل دارد. کارشناسان ما مطابق با شرایط هریک از کلاینت‌ها، مسیری را به آنها پیشنهاد می‌دهند که درصد شانس آنها برای دریافت ویزا افزایش پیدا کند. با استفاده از پک ویژه ما، علاوه بر مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، یک یا دو سابقه سفر شنگن و یک دعوتنامه معتبر هم ارائه خواهید داد.

این دو مدرک، تاثیر بسزایی در توجیه شدن افسر پرونده دارند و به نوعی اثبات می‌کنند که پس از پایان اعتبار ویزا به کشور خود بازخواهید گشت. هزینه هریک از ویزاها (شنگن ها و کانادا) پس از اخذ ویزا از شما دریافت شده و سفر شما برای انگشت‌نگاری هم در قالب تور انجام خواهد شد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و خدمات پک ویزا توریستی کانادا کافی است با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید فرم ویزا را پر کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند.

سخن نهایی

ویزای 5 ساله یا مولتی کانادا یکی از انواع ویزای توریستی این کشور است که اجازه چندبار ورود به خاک کانادا را به افراد می‌دهد. دارنده این ویزا می‌تواند در یک بازه 5 ساله، بدون نیاز به تمدید ویزا به کانادا وارد شده و در هر بار ورود، تا 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشد. ویزای مولتیپل تنها برای اقامت 6 ماهه بوده و اجازه کار، تحصیل و … را به دارندگان نمی‌دهد؛ مگر این که متقاضی اقدام به دریافت مجوزهای ویژه برای این منظور کند.

ارائه کامل و بدون نقص مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، اهمیت بسیاری داشته و شانس شما را برای دریافت آن افزایش می‌دهد. جهت اطلاع از فهرست کامل و دقیق مدارک مورد نیاز و دریافت خدمات مربوط به پک ویژه ویزای مولتی کانادا، با مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS تماس بگیرید تا کارشناسان ما ضمن ارائه مشاوره تخصصی رایگان، شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

سوالات متداول

  1. مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله کدامند؟
    مهم‌ترین مدارک لازم برای ویزا کانادا 5 ساله، شامل پاسپورت، مدارک هویتی، گواهی تمکن مالی و … می‌شوند.
  2. ویزای مولتی کانادا چقدر اعتبار دارد؟
    ویزای مولتی یا 5 ساله کانادا، 10 سال اعتبار دارد؛ اما با توجه به اعتبار 5 سال پاسپورت ایران، مدت اعتبار این ویزا برای ایرانیان 5 سال است.
  3. آیا با ویزای مولتی کانادا می‌توان اقامت گرفت؟
    خیر؛ تحت شرایط خاصی متقاضیان می‌توانند برای دریافت مجوز کار یا تحصیل در این کشور اقدام کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

پربازدیدترین مقالات afsviza

  1. تعطیلات کریسمس
  2. تحصیل در ترکیه
  3. برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد
  4. بهترین کشور برای مهاجرت در سن بالا
  5. چه مدت طول میکشد تا ویزا صادر شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *