وقت سفارت ایتالیا

اخذ وقت سفارت ایتالیا

ایتالیا یکی از کشور‌های برتر جهان برای زندگی، تحصیل و اشتغال است. این کشور از لحاظ اقتصادی و جغرافیایی و امکانات تحصیلی و اشتغال بسیار کشور غنی است. از طرفی هزینه‌های معقولتر تحصیل و زندگی در ایتالیا باعث شده‌است افراد زیادی داوطلب مهاجرت تحصیلی، کاری و یا سفر توریستی به این کشور شوند. درخواست ویزای شنگن و گرفتن وقت سفارت ایتالیا پروسه پیچیده‌ای است اما قصد داریم در این قسمت این پروسه پیچیده را برای شما آسان کنیم.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا با سه روش

رزرو وقت سفارت ایتالیا کاملا به صورت آنلاین و از طریق سایت است. برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از طریق سه روش میتوانید اقدام کنید:

گرفتن وقت سفارت ایتالیا به حالت عادی از سایت کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS

در این حالت گرفتن وقت سفارت ایتالیا کافی است به سایت https://www.ckgsir.com/ مراجعه کنید و از این طریق اقدام کنید. دقت کنید که تمامی مراحل را باید خودتان با دقت تمام انجام دهید. معمولا دو بار در ماه امکان رزرو از کارگزاری CKGS  وجود دارد. که متاسفانه به دلیل حجم بالای درخواست‌ها، سریعا نوبت‌ها تمام میشوند.

مشکلات احتمالی گرفتن وقت سفارت ایتالیا به روش عادی

ممکن است پس از مراجعه به سایت گرفتن وقت سفارت ، تایم خالی برای رزو پیدا نکنید. و یا ممکن است این سایت برای شما گیج‌کننده باشد. برای گرفتن وقت سفارت میتوانید با ما در ارتباط باشید تا همه مراحل شما را به حالت اصولی و سریع انجام دهیم. همین الان شمارتو برای ما بزار تا باهات تماس بگیریم

گرفتن وقت سفارت ایتالیا درحالت جایگزینی کنسلی‌ها

برای استفاده از این روش گرفتن وقت از سفارت ایتالیا، باید دائما در سایت سفارت ایتالیا آنلاین باشید و صفحه را ریفرش کنید. تا درصورت مشاهده هرگونه کنسلی، سریعا مشخصات خود را وارد کنید.

لازم به ذکر است که این روش بسیار وقت‌گیر است. از طرفی به این دلیل که معمولا افراد در گرفتن وقت سفارت دچار مشکل میشوند، هرگز این تایم‌ها را کنسل نمیکنند. به همین دلیل این روش میتواند برای افراد عادی بسیار خسته‌کننده و بی نتیجه باشد. میتوانید با خیال راحت و بدون دغدغه این مسئولیت را به موسسه مهاجرت AFS بسپارید تا در کمترین زمان مناسبترین وقت سفارت ایتالیا را برای شما رزو کنیم.

هزینه اخذ وقت سفارت ایتالیا

در صورتی که تمایل به گرفتن وقت از کارگزاری(CKGS) را دارید و میتوانید خودتان این کار را انجام دهید، کارگزاری CKGS مبلغ 110 یورو برای وقت عادی و 151 یورو برای وقت ویژه در روز قرار و جلسه از شما درخواست خواهد کرد. همچنین مبلغ 500 هزار تومان برای جلوگیری از رزرو نوبت‌ها توسط رباط‌ها، باید به صورت آنلاین پرداخت کنید که بعد از حضور در کارگزاری به حساب شما عودت داده می‌شود!  اما از آنجایی که شانس افراد معمولی برای گرفتن رزرو تایم سفارت بسیار کم است، موسسه مهاجرتی AFS میتواند این کار را برای شما با کمترین هزینه انجام دهد.

گرفتن وقت سفارت ایتالیا VIP

اخرین نوع وقت سفارت ایتالیا، وقت سفارش VIP است. این نوع  از گرفتن وقت سفارت ایتالیا همیشه در دسترس نیست.

تفاوت وقت سفارت عادی ایتالیا با وقت سفارت VIP

در واقع وقت عادی و ویژه تفاوتی در روند بررسی مدارک، تاریخ رزرو و… ندارند. تنها تفاوت سفارش وقت عادی با ویژه این است که در حالت ویژه از شما پذیرایی نیز میشود.

همین الان زنگ بزنید تا از تازه‌ترین اطلاعات در مورد گرفتن وقت سفارت ایتالیا بهتره‌مند شوید.

سریعترین روش گرفتن وقت سفارت ایتالیا

سریعترین روش گرفتن وقت سفارت ایتالیا این است که با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتAFS تماس گرفته و زمان و نوع مسافرت خود را اعلام کنید. بقیه موارد را به ما بسپارید.

کارگزاری سفارت ایتالیا در ایران CKGS

شرکت کاکس CKGS در تهران ،کارگزار رسمی سفارت ایتالیا در ایران است. در سالهای اول فعالیت این کارگزار فقط ویزاهای کوتاه مدت مانند ویزا توریستی از طریق این کارگزاری اخذ میشد. اما با شروع کرونا، ویزاهای بلند مدت هم از طریق این کارگزاری گرفته میشود.

خدمات اضافی کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS

زمانی که به حالت حضوری به کارگزاری سفارت ایتالیا(CKGS) در ایران یا همان کاکس مراجعه کردید، میتوانید با پرداخت هزینه اضافی خدمات جانبی دیگری نیز دریافت کنید این خدمات عبارت‌اند از :

  • اگر نیاز به پرینت و چاپ از هر مدرکی داشتید، میتوانید با پرداخت نیم یورو به ازای هر برگ از داخل کارگزاری مدارک خود را پرینت کنید.
  • میتوانید با پرداخت 10 یورو برای ساکنین تهران و 14 یورو برای ساکنین شهرستان، پاسپورت خود را درب منزل تحویل بگیرید و نیازی به مراجعه حضوری به کارگزاری ایتالیا برای دریافت پاسپورت نیست.
  • در این کارگزاری میتوانید بیمه مسافرتی شنگن خود را تهیه کنید. هزینه این بیمه بر اساس نوع و طرح انتخابی بیمه، به ریال دریافت میشود.
  • در داخل سفارت و با کمک یکی از کارکنان کارگزاری کاکس میتوانید فرم درخواست ویزای خود را پر کنید. حتما همه فیلدها را به درستی پر کنید تا درصورت نیاز با شما تماس بگیرند.
  • با پرداخت 5 یورو میتوانید عکس با ویژگیهای مورد نیاز ویزای شنگن را از داخل خود کارگزاری تهیه کنید

زمان گرفتن وقت سفارت از کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS

زمان رزو وقت از سفارت ایتالیا میتواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد. در برخی از بازه‌های زمانی، روند رزو وقت از سفارت‌ها به دلیل شرایط داخلی سفارتی کند میشود. این بازه زمانی میتواند بین 1 روز تا سه ماه باشد. اگر میخواهید درگیر رزرو تایم سفارت ایتالیا نشوید، در کمترین زمان میتوانیم یک تایم برای شما رزرو کنیم.

زمان باز شدن رزرو تایم سفارت ایتالیا

متاسفانه سفارت ایتالیا بازه زمانی مشخصی را برای گرفتن و رزرو تایم ارائه نمیکند. برای رزرو وقت باید دائما در سایت باشید و صفحه را ریفرش کنید. معمولا در 10 دقیقه اولی که این بازه زمانی شروع میشود، همه زمان‌ها پر میشوند.  سفارت  ایتالیا هر بار به اندازه یک ماه وقت سفارت در جدول زمانی خود باز میکند که باید در این زمان وقت رزرو شود. و اگر نتوانید رزرو کنید، باید منتظر ماه بعدی باشید.

تغییر زمان رزرو شده سفارت ایتالیا

اگر به هر دلیلی قصد تغییر زمان رزروی خود را دارید فقط کافیست تا دو روز قبل از تاریخ تحویل مدارک خود وارد سایت کارگزاری سفارت ایتالیا (کاکس) شده و در صفحه اول وارد قسمتRe-Schedule / Cancel Appointment بشوید، پس از وارد کردن اطلاعات وارد صفحه تقویم انتخاب وقت می‌شوید.اگر زمان خالی پیدا کردید، میتوانید زمان رزروی خود را تغییر دهید. اما از آنجایی که احتمال پیدا کردن زمان مناسب خالی دیگر کم است، بهتر است که یا از همان تایم رزروی استفاده کنید و یا دو روز قبل تر درخواست کنسلی خود را از سایت کارگزاری کاکس (CKGS) ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا، یکسری مدارک را باید از قبل آماده کنید. دقت کنید هرچه مدارک شما تکمیلتر و بی نقص‌تر باشند، پروسه کارهای مربوط به سفارت شما کوتاهتر خواهد بود.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت از کارگزاری سفارت ایتالیا به شرح ذیل هستند:

  • تهیه فرم‌های مربوطه و تکمیل آنها به زبان انگلیسی
  • اصل مدارک شخصی شما به همراه ترجمه
  • دو قطعه عکس 4*3
  • پرداخت مبلغ رزو وقت از سفارت ایتالیا
  • پاسپورت (حداقل 6 ماه باید اعتبار داشته باشد)
  • بیمه مسافرتی

گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی

برای اهداف گردشگری میتوانید از سفارت ایتالیا وقت توریستی بگیرید. اما اگر در واقع هدف شما گرفتن ویزای تحصیل و یا اشتغال است، و میخواهید با گرفتن وقت توریستی این روند را کوتاهتر کنید، باید بدانید که این کار جز اتلاف وقت سود دیگری ندارد.

راهنمای گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی

برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا برای ویزای توریستی کافی است به شرح زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد سایت کارگزاری کاکس(CKGS) شوید.
  • Schedule Appointment را انتخاب کنید.
  • گزینه Individual را تایید کنیدتا فرم ثبت نام برای شما باز شود.
  • در گزینه Select reason of travel to Italy علت سفر خود به کشور ایتالیا را بیان کنید.
  • مشخصات فردی خود را دقیقا مانند پاسپورت خود وارد کنید.
  • در قسمت Country Of Birth از شما کشور تولد خواسته میشود که باید ایران را تایپ کنید.
  • در قسمت Current Nationality ملیت کنونی شما درخواست میشود. اگر چند ملیتی هستید، وارد کنید. اگر خیر، ایران را وارد کنید.
  • در قسمت Original Nationality ملیت اصلی شما درخواست میشود، در این قسمت هم ایران را انتخاب کنید.
  • در قسمت Marital Status وضعیت تاهل شما پرسیده میشود. با توجه به وضعیت تاهل خود این گزینه را پر کنید.
  • شماره ،تاریخ صدور و انقضاء پاسپورت خود را وارد کنید (حداقل 6 ماه اعتبار باید داشته باشید)
  • در قسمت Issuing Authority  که به معنای مرجع صادر کننده است، POLICE را انتخاب نمایید
  • اطلاعات مربوط به آدرس خود را وارد کنید.
  • ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. حتما ایمیل و شماره تلفنی را اعلام کنید که به هر دو دسترسی کامل داشته باشید.
  • در قسمت Number of Entries Requested تعداد دفعات درخواستی برای ورود به حوزه شینگن در مدت ویزای خود را مشخص کنید (یکبار ورود ، دوبار ورود، چندبار ورود)
  • در قسمت Duration of Stay مدت زمان اقامت شما پرسیده میشود. (تا حداکثر 90 روز)
  • در قسمت Intended date of journey تاریخ در نظر گرفته شده برای سفر  را وارد کنید.
  •  در قسمت   Do you have family who is an EU, EEA or CH citizen از شما درخواست میکند که اگر دعوت کننده شما شهروند اروپا است، اطلاعات ایشان را وارد کنید.
  • کد امنیتی را وارد کرده و به صفحه بعد بروید.
  • Traking ID را یادداشت کنید. این آی دی به ایمیل شما هم ارسال خواهد شد.
  • تیک عبارت  رو به رو را بزنید.I have read, understood and accepted the Disclaimer & Terms andConditions & Privacy policy of CKGSI am aware that all fee are non- refundable under any circumstances including Visa refusa
  •  روی گزینه Fill Downloaded Schengen Form کلیک کنید. در این حالت فرم درخواست روادید دانلود میشود.سپس به صفحه اصلی برگردید و عبارت Proceed را بزنید.
  • در صفحه باز شده تقویمی دارید که میتوانید زمان مورد نظر را انتخاب کنید.

مدارک مورد نیاز برای اثبات وضعیت شغلی متقاضیان ویزای ایتالیا

مدارک مورد نیاز برای اثبات وضعیت شغلی متقاضیان ویزای ایتالیا به شرح زیر است:

  • برای کارمندهای دولت ترجمه آخرین حکم کارگزینی آن ها مورد نیاز است.
  • برای کارمند‌های شرکت‌های خصوصی گواهی اشغال به کار مورد نیاز است.
  • برای صاحبین شرکت‌های خصوصی آخرین روزنامه رسمی شرکت که تاریخ صدور آن باید کمتر از ۳ سال باشد، به همراه رزومه شرکت با ترجمه انگلیسی و همچنین ۲ نسخه کپی از اصل مدارک فارسی
  • برای افرادی با مشاغل آزاد نیز جواز کسب معتبر که از شهرداری محل سکونت صادر شده باشد به علاوه رسید آخرین پرداخت مالیاتی (یا کارت بازرگانی به علاوه رسید آخرین پرداخت مالیاتی)
  • برای دانشجویان و هیات علمی دانشگاه کارت عضویت در هیات علمی و یا کارت بین المللی دانشجو نیاز است.

نکته اول: برای زنان متاهل،  به همراه داشتن اصل فیش حقوقی یا جواز کسب همسر وی به همراه ترجه آن الزامی است.

نکته دوم: تمامی مواردی که نیاز به ترجمه دارند، باید به زبان ایتالیایی و یا انگلیسی ترجمه شوند.

ترجمه مدارک برای سفارت ایتالیا

مدارکی که به سفارت ارسال میکنید باید ترجمه شده باشند. دقت کنید که فقط ترجمه‌هایی مورد قبول هستند که مهر رسمی دفاتر دارالترجمه را داشته باشند.

مدارک مورد نیاز برای ارسال به سفارت ایتالیا به حالت رسمی و با زبان انگلیسی ترجمه میشود.

بیمه مسافرتی سفر به ایتالیا

یکی دیگر از مدارکی که باید تحویل سفارت ایتالیا دهید، بیمه مسافرتی است. این بیمه باید تا 30 هزار یورو از هزینه‌های شما را پشتیبانی کند. هزینه‌های احتمالی شما با این بیمه کاهش پیدا خواهد کرد. و درصورت بروز مشکل، هزینه‌های شما را پرداخت خواهد کرد.

مزایای صدور بیمه مسافرتی ایتالیا پیش از صدور ویزا

صدور بیمه مسافرتی شما را از هزینه‌های احتمالی زیادی محافظت خواهد کرد برای مثال:

  • خسارت تاخیر تحویل، آسیب ویا به سرقت رفتن چمدان‌ها را پرداخت خواهد کرد
  • هزینه دفاع حقوقی از مسافر را متحمل خواهد شد (درصورت نیاز)
  • هزینه صدور المثنی و جا‌به‌جایی را درصورت مفقودی مدارک شما پرداخت خواهد کرد
  • هزینه تاخیر وسایل حمل و نقل را پرداخت خواهد کرد
  • در مواقع ضروری اطلاعات لازم درمانی را ارائه خواهد کرد
  • همه هزینه‌های درمانی و پزشکی را متحمل خواهد شد
  • درمواقع اضطراری امکان بازگشت سریع مسافر را فراهم خواهد کرد (برای مثال در صورت فوت یکی از عزیزان مسافر)
  • اگر مسافر در سفر فوت کند، جسد متوفی را به کشور خود برخواهد گرداند
  • اگر حادثه‌ای رخ دهد، مسافر را به کشور خود برخواهد گرداند
  • کودکان بی سرپرست را به کشور خود برخواهد گرداند

وقت تایید مدارک سفارت ایتالیا

وقت تایید مدارک توسط خود سفارت ایتالیا و برای  اعتبار‌دهی به کپی برخی مدارک شما انجام میشود. لازم است بدانید برای ویزای توریستی نیازی به این کار ندارید. برای  اینکار به شرح زیر باید اقدام کنید:

  • وارد سایت https://prenotami.esteri.it شوید.
  • برای ثبت نام روی گزینه Registrati کلیک کنید
  • در قسمت ccount اطلاعات خود را وارد کنید
  • در قسمت Contatti باید اطلاعات شماره تلفن و آدرس خود را وارد کنید
  • در قسمت Consolato باید IRAN TEHERAN AMBASCIATA D’ITALIA انتخاب شود
  • حالت REGISTRAZION را تایید کنید
  • در این حالت کدی به ایمیل شما ارسال میشود. آنرا وارد کنید
  • روی لینکی که ایمیل شده است کلیک کرده و در قسمت  Accedi  ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید
  • در صفحه باز شده شماره پاسپورت خود را وارد کنید
  • در مرحله آخر وقت تایید مدارک سفارت ایتالیا را در روز موردنظر انتخاب و تایید نمایید.

گرفتن وقت خانوادگی سفارت ایتالیا

امکان دیگری که سفارت ایتالیا ایجاد کرده‌است، این است که خانواده‌های حداکثر 4 نفری میتوانند با هم به سفارت رجوع کنند و میتوانند وقت خانوادگی بگیرند.

در این حالت مادر و پدر به همراه فرزندان ( یا مادربه همراه فرزاندان – یا پدر به همراه فرزندان -و یا هر دو به همراه فرزندان) میتوانند برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کارگزاری CKGS اقدام کنند.

نکته مهم اینکه خواهران و برادران به حالت مستقل از پدر و مادر نمیتوانند وقت خانوادگی بگیرند. و باید به حالت جدا جدا اقدام کنند.

گرفتن وقت تجاری سفارت ایتالیا

وقت تجاری به تاجرانی داده میشود که از سوی شرکتها و یا نمایشگاه‌های رسمی ایتالیا به نام ایشان دعوتنامه صادر کرده‌اند. همچنین افرادی که به دنبال ویزای کاری ایتالیا هستند نیز از این روش استفاده میکنند. این متقاضیان هم باید از سوی کارفرمایی در ایتالیا دعوت شوند.

البته ارسال دعوتنامه از سوی کارفرمای ایتالیایی هم شرایطی دارد. برای مثال کارفرمایی که قصد استخدام نیروی خارجی دارد، باید حداقل سه ماه قبل از آن در روزنامه و اینترنت آگهی استخدام دهد. و در صورتی که شخص مورد نظر پیدا نشد، میتواند برای افراد غیر بومی دعوت‌نامه ارسال کند.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای تجاری از سفارت ایتالیا

اگر قصد دریافت ویزای تجاری ایتالیا را دارید، در هنگام مراجعه به سفارت باید مدارک زیر را همراه داشته باشید

  • عکس پرسنلی بدون روتوش (2 قطعه)
  • دعوتنامه روی سربرگ شرکت ایتالیایی
  • فرم رایگان قطع A4 وA3
  • پاسپورت (حداقل سه ماه اعتبار باید داشته باشد)
  • هزینه صدور ویزا

نکته : هزینه صدور ویزا به ازای هر نفر 60 یورو است.

گرفتن وقت دانشجویی سفارت ایتالیا

با توجه به اینکه ایتالیا دارای دانشگاههای علمی بسیار معتبر است، و از آنجایی که تحصیل در این کشور ارزان است، داوطلبان زیادی برای ویزای تحصیلی وجود دارد. و افراد زیادی برای گرفتن وقت دانشجویی اقدام میکنند. این موضوع گرفتن وقت را سختتر میکند. برای گرفتن وقت دانشجویی سریع با ما ارتباط بگیرید.

نحوه گرفتن وقت سفارت ایتالیا از کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS (ساخت اکانت)

برای رزرو وقت سفارت ایتالیا از کارگزاری سفارت ایتالیا CKGS در وهله اول باید وارد این سایت شده و برای خود یک اکانت بسازید. پس از این کار روی دکمه تعیین وقت روی صفحه اصلی سایت کلیک کنید.

پس از این کار باید مشخص کنید که نوبت خانوادگی میخواهید و یا نوبت انفرادی ، پس از اینکه این مورد را نیز تکمیل کردید، باید اطلاعاتی را وارد کنید این اطلاعات به شرح زیر هستند:

  • نام و نام خانوادگی
  • جنسیت
  • محل تولد / کشور محل تولد / کشور محل اقامت /ملیت اصلی
  • تاریخ تولد
  • وضعیت تاهل
  • شماره، صادر کننده، تاریخ صدور و تاریخ انقضا پاسپورت
  • آدرس محل سکونت شامل نام استان، شهر، محل دقیق سکونت به همراه کد پستی
  • آدرس ایمیل معتبر
  • شماره تماس ( دقت کنید حتما شماره در دسترسی را وارد کنید. چون تایید زمان سفارت به آن ارسال خواهد شد)
  • تعداد دفعاتی که قصد ورود به ایتالیا دارید
  • مدت زمان اقامت
  • تاریخ شروع سفر

انگشت نگاری سفارت ایتالیا

طبق اطلاعیه‌های رسمی ویزا، کنسولگری‌ها موظف به دریافت اثر انگشت ( از هر 10 انگشت) متقاضیان ویزا هستند.هر فردی که داوطلب ویزا است باید شخصا به کارگزاری کاکس مراجعه کرده و اثر انگشت خود را ثبت کند

لازم است بدانید کودکان زیر 12 سال و برخی رجال سیاسی از این قانون مستثنی هستند.

مدت زمان اعتبار ویزا پس از دریافت

پس از دریافت ویزای شینگن تا 90 روز در بازه زمانی 6 ماهه میتوانید آن را داشته باشید. البته برای افرادی که برای اولین بار اقدام به دریافت ویزا کرده‌اند. این زمان فقط 15 روز است. مگر اینکه دلیل موجهی برای بیشتر کردن این زمان داشته باشند.

آدرس سفارت  و کارگزاری ایتالیا در تهران + زمان کاری

آدرس: تهران – خیابان جردن – خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵.

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۹۰۱۶۰

وبسایت سفارت ایتالیا:  ambteheran.esteri.it

رو‌ز‌های کاری: یک‌شنبه تا پنج‌شنبه

ساعت کاری: 8 صبح تا 1 عصر

ایمیل سفارت ایتالیا:

visti.teheran@esteri.it

ایمیل کارگزاری سفارت ایتالیا (CKGS)

italyvisa.iran@ckgsir.com

شماره تماس کاکس 22180701-021

آدرس کارگزاری کاکس ایتالیا: ولنجک ، پاساژ گالریا ، طبقه چهارم اداری

روزهای تعطیل سفارت ایتالیا در ایران

روزهای تعطیل سفارت ایتالیا در ایران به شرح زیر هستند:

  • روز شکرگذاری =11 دی
  • اپیفانی=16 دی
  • روز آزادی=5 اردیبهشت
  • روز کارگر= 11 اردیبهشت
  •  روز جمهوری= 12 خرداد
  • روزسنت جان =3 تیر
  • روزسنت پیتر و سنت پل = 8 تیر
  • روز سنت روزالیا =20 تیر
  • روز علم و تفکر =24 مرداد
  • روز سنت ژانواریوس =28 شهریور
  • روز سنت پترونیوس=12 مهر
  • روز مقدسین = 10 آبان
  • روز وحدت ملی = 13 آبان
  • کریسمس = 4 و 5 دی

دقت کنید، موارد بالا فقط روزهای تعطیل سفارت ایتالیا است. نه کارگزاری CKGS ایتالیا!! در واقع این کارگزاری فقط روز 4 دی تعطیل بوده و فعالیتی ندارد. مابقی روزها ( حتی روزهای تعطیلی سفارت) این کارگزاری فعال است.

محدودیت‌های کرونایی کشور ایتالیا

طبق آخرین اطلاع‌رسانی کشور ایتالیا در حال حاضر، تمامی محدودیت‌های کرونایی لغو شده‌اند. به حالتی که مسافران میتوانند بدون ارائه کارت واکسن، تست واکسن و… به این کشور سفر کن

نمونه پرونده های توریستی

نکات مهمی که باید در روز تحویل مدارک به کارگزاری سفارت ایتالیا به آنها دقت کرد

برای اینکه  پروسه دریافت ویزای شنگن شما طولانی نشود، باید به یکسری نکات دقت کنید. این نکات عبارت‌اند از :

  • حتما مشخصات شخصی خود که شامل نام ،نام خانوادگی وشماره پاسپورت است را بر روی برگه وقت سفارت دریافتی کنترل کنید. در صورت مغایرت با اطلاعات پاسپورت شما، امکان اصلاح نمی‌باشد و کارگزار در روز نوبت شما برای تحویل مدارک از قبول پرونده خودداری میکند.
  • در روز نوبت نیم ساعت زودتر در محل حاضر شوید
  • برای انگشت نگاری نیازی به حضور کودکان زیر 12 سال نیست
  • یورو‌هایی که با خود حمل میکنید باید فاقد هرگونه تاشدگی و دفرمگی باشند. درصورت هرگونه تاشدگی و یا ایراد، یورو‌ها را قبول نخواهند کرد
  • اگر با کسری مدرک مواجه شدید، سعی کنید هرچه سریعتر و در همان روز این مدارک را تکمیل کنید
  • حتما چک کنید که مشخصات شما روی رزرو هتل و بلیط هواپیما و بیمه مسافرتی‌تان مطابق اطلاعات پاسپورتتان باشد

در این صورت تا دو ماه (60 روز) نمیتوانید برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید.

این وقت همان وقت عادی است و تفاوتی ندارد. فقط به افرادی ارائه میشود که دعوت‌نامه تجاری داشته باشند.

در این صورت باید به بررسی نواقص خود بپردازبد و حداقل 2 الی 4 ماه بعد مجدد اقدام کنید.

تبریک، شما میتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید.

اگر خارج از ایران هستید و  زمان ویزای شنگن شما به هر دلیلی مانند کرونا تمام شده‌است؛ نگران نباشید. این ویزا خود به خود تمدید خواهد شد. اما اگر داخل ایران هستید، برای تمدید ویزا باید مجدد به سفارت مراجعه کنید.

خیر در حال حاضر هیچ رباتی برای رزرو زمان ملاقات کارگزاری سفارت ایتالیا وجود ندارد. برای گرفتن وقت کارگزاری سفارت ایتالیا و رزرو وقت کافیست با ما ارتباط بگیرید.

پس از اینکه توانستید وقت سفارت بگیرید، باید تا 8 ساعت  از طریق ایمیلی که در موقع ثبت نام در سایت ثبت کرده اید؛ اسکن مدارک خود را بر حسب نوع ویزای درخواستی برای کارگزاری سفارت ایتالیا CKG به آدرس ایمیل Italyvisa.Iran@ckgsir.com با درج موضوع (Subject): شماره رفرنس (Tracking ID)، شماره پاسپورت و تاریخ رزرو نوبت ارسال کنید.

خیر هیچ مصاحبه‌ای در کار نیست. فقط مدارک شما توسط کارکنان کارگزاری CKGS گرفته میشود.

اولین قدم، اعتماد و همکاری با موسسه مهاجرت AFS است. مجموعه ما از اول تا آخر و به نتیجه رسیدن درخواست شما، همراهتان خواهد بود. با اعتماد به مجموعه AFS میتوانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده وجلوی هزینه‌های اضافی را بگیرید. اعتماد شما چراغ راهنمای ماست ، با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *