ویزا کاری کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

احتمال پیدا کردن شغل در کانادا بالا است. دلیل این است که کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است. به همین علت، بخش بسیار زیادی از نیروهای کار خود را از کشورهای دیگر و از نیروهای مهاجر تامین میکند. آغوش باز کانادا برای مهاجرت کاری به کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق کار باعث شده‌است که افراد زیادی برای دریافت ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان و یا با مدرک زبان اقدام کنند.

طبق آمار، از سال 2021 تا 2023 در حدود 1 میلیون و 233 هزار مهاجر وارد کشور کانادا شده‌اند که حدود 60% این مهاجران از طریق مهاجرت کاری به کانادا و دریافت ویزای کاری کانادا اقدام کرده‌بودند. مهاجرت کاری به کانادا مزایایی دارد این مزایا عبارت‌اند از:

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، یکسری مدارک باید آماده کنید. این مدارک میتوانند بر اساس نوع ویزای کار کانادا شما متفاوت باشند. مدارکی که معمولا برای مهاجرت کاری به کانادا نیاز دارید عبارت‌اند از:

  1. مدارک شخصی، مانند پاسپورت زماندار و معتبر، شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی، سند ازدواج(درصورت وجود) ، کارت پایان خدمت (برای پسران)و….
  2. کپی مدارک شخصی
  3. مدارک سوابق کاری
  4. مدارک دوره‌هایی که گذراندید یا مهارتهایی که کسب کردید
  5. مدارک تحصیلی معتبر معادل سازی شده
  6. مدارک تمکن مالی
  7. مدارک نداشتن سو سابقه کیفری
    ارائه نامه جاب آفر (درصورت وجود )
  8. مدارک آزمایشات پزشکی و سلامتی
  9. ارائه رسید پرداخت هزینه‌های مربوطه
  10. مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی (CELPIP, IELTS, TEF)

هرچه مدارک خود را بی عیب و نقصتر آماده کنید، فرایند اخذ ویزای کار کانادا شما کوتاهتر خواهد بود. به همین علت میتوانید با ما تماس بگیرید تا پشتیبانی رایگان دریافت کنید. اگر سوالی در مورد شرایط کار در کانادا برای ایرانیان، اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان، مهاجرت به کانادا از طریق کار و… دارید، با ما ارتباط بگیرید.

شرایط گرفتن ویزای کار کانادا

داوطلبین مهاجرت به کانادا از طریق کار و ویزای کار کانادا روزانه در حال افزایش است. اگر میخواهید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید یکسری شرایط را باید دارا باشید. این شرایط عمومی عبارت‌اتند‌از:

  1. سن کمتر از 50 سال
  2. مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
  3. سابقه کار حداقل 1 سال
  4. مدرک زبان (آیلتس 5 معادل CLB 8)
  5. حداقل امتیاز (67 در مرحله اول نامشخص در مرحله دوم)

نحوه اخذ ویزای کار کانادا

اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا و اخذ ویزای کار کانادا را دارید، برای دریافت ویزای کار کانادا باید پروسه زیر را دنبال کنید:

  • بررسی کنید که آیا واجد شرایط دریافت یکی از انواع ویزای کانادا هستید یا خیر.
  • در سایت دولت کانادا (canada.ca) ثبت نام کنید.
  • مدارک خود را در سایت بارگذاری کنید.
  • هزینه‌ها را پرداخت کنید.
  • منتظر پردازش ویزای کانادا خود باشید.
  • پاسپورت و هزینه‌ها را جهت صدور ویزای کانادا به سایت ارائه دهید.

برای بررسی دقیق اینکه آیا واجد شرایط دریافت ویزای کار هستید یا نه، و یا پاسخ دهی به سوالاتتان در زمینه‌های مهاجرت تحصیلی به کانادا ، کار در کانادا برای ایرانیان، ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان، مهاجرت به کانادا از طریق کار و…. با ما تماس بگیرید.

نتایج درخواست ویزای کار کانادا

پس از درخواست ویزای کانادا، نتیجه این درخواست در سه حالت مختلف به شما گزارش می‌شود:
شما واجد شرایط اخذ ویزای کانادای مورد نظرتان هستید.
شما واجد شرایط اخذ نوع دیگری از ویزای کانادا هستید.
شما واجد شرایط اخذ ویزای کانادا نیستید.
اگر واجد شرایط اخذ ویزای کانادا باشید، سایت راه ارتباطی با شما را درخواست می‌کند (که معمولا ایمیل است) و سپس مدارک را برای شما ارسال می‌کند. این مدارک معمولا شامل اطلاعات ویزای شما و چگونگی دریافت آن و نیز کد پیگیری است.

افتتاح حساب در وب‌سایت رسمی دولت کانادا

در دستورالعملی که برای شما ایمیل می‌شود، اعلام میشود که برای اخذ ویزای کار کانادا میتوانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید. با توجه به اینکه کانادا در حال دیجیتالسازی تمامی مدارک است، بهتر است از طریق سایت و به حالت آنلاین اقدام کنید. برای ثبت نام در وبسایت رسمی دولت کانادا دو راه وجود دارد:

  1. با اطلاعات حساب بانکی از بانکهای مورد تایید کانادا وارد وبسایت دولت کانادا شوید
  2. از طریق ایجاد کلید آنلاین وارد سایت دولت کانادا شوید (GCkey)

هزینه ویزای کار کانادا

مهاجرت امری است که علاوه بر زمان، هزینه نسبتا زیادی را نیز میطلبد. هزینه مهاجرت به کانادا میتواند به فاکتورهای زیادی مانند نوع ویزا، شرایط داوطلب ویزا و… متفاوت باشد. داوطلب مهاجرت به کانادا از طریق کار و ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان ؛ باید علاوه بر هزینه‌های وکیل و پیگیری پرونده، اخذ ورک پرمیت کانادا و کار در کانادا ، یکسری هزینه‌های دیگر با عنوان هزینه‌های دولتی به دولت کشور کانادا بپردازد. این هزینه‌ها عبارت‌اند از:

  • هزینه ورک پرمیت = حدودا 155 دلار برای هر فرد
  • هزینه ویزای خوداشتغالی و برنامه کاری کبک = حدودا 2075 دلار (متقاضی اصلی)
  • هزینه اکسپرس اینتری = 1325 دلار (متقاضی اصلی)
  • هزینه بیومتریک (انگشت‌نگاری) = 85 دلار (برای هر نفر)

لارم به ذکر است که این هزینه‌ها فقط هزینه‌های اصلی ویزای کار کانادا بودند. داوطلبین مهاجرت کاری به کانادا هزینه‌های دیگری نیز با عناوین دیگر هم باید بپردازند.

متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

شرایط سنی گرفتن ویزای کار کانادا

در مکانیزم امتیازدهی و اولویتبندی داوطلبین درخواست ویزای کار کانادا، افراد با سن 25 تا 35 سال، شانس بیشتری برای مهاجرت به کانادا از طریق کار دارند. البته به این معنی نیست که سایر متقاضیان ویزای کار کانادا هیچ شانسی برای مهاجرت کاری به کانادا را ندارند. افراد تا 44 سال میتوانند برای اخذ ویزای کار کانادا اقدام کنند. برای افراد بالای 44 سال که از شرایط سنی گرفتن ویزای کار کانادا نمره منفی گرفته‌اند، باید در سایر بخشها امتیاز خود را بالا بگیرند تا بتوانند برای کار در کانادا برای ایرانیان اقدام کنند. برای اخذ ویزای جاب آفر و روش کار پس از تحصیل PGWP محدودیت سنی اشاره نشده است. شرایط سنی ویزای کار کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی هم محدودیت ندارد ولی طبق جدول امتیازبندی این ویزا افراد بین 21-49 سال بیشترین امتیاز را می‌گیرند.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای گرفتن ویزای کار کانادا

محدودیت خاصی در زمینه مدرک تحصیلی برای سیستم امتیازبندی کانادا وجود ندارد. اما داشتن حداقل مدرک لیسانس میتواند امتیاز شما را برای مهاجرت به کانادا از طریق کار بیشتر کند. اخذ جاب آفر هم در برخی شرایط نیازمند حداقل مدرک لیسانس است. روش ICT کانادا هم نیازی به مدرک تحصیلی ندارد. روش ICT در واقع یک روش مهاجرتی برای مدیران و صاحبین کسب‌و‌کارهای بنام است. اگر سوالاتی در مورد مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کار ، یا ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت به کانادا از طریق کار و کار در کانادا برای ایرانیان پشتیبانان ما آماده ارائه بروزترین اطلاعات به صورت رایگان به شما عزیزان می‌باشند.

شرط سابقه کار برای مهاجرت به کانادا از طریق کار

در سیستم امتیازدهی مهاجرت به کانادا از طریق کار، حداقل 1 سال سابقه کار درج شده‌است. اما هرچه میزان سوابق کاری شما بیشتر باشد، میزان شانس شما برای مهاجرت به کانادا از طریق کار بیشتر خواهد شد.

امتیاز بندی ویزای کار کانادا

بسیاری از پروسه‌ها و روشهای مهاجرت کاری به کانادا تابع سیستم امتیازبندی هستند. بجز روش خود اشتغالی، مابقی انواع ویزاهای کاری سیستم امتیازبندی اکسپرس انتری دارند. در این سیستم گروهبندی بر اساس امتیاز، در دو مرحله و با توجه به 6 فاکتور به شما امتیاز داده میشود. این فاکتورها عبارت‌اند از:

  • سن
  • مهارت‌های زبان انگلیسی/ فرانسوی
  • میزان انطباق پذیری
  • داشتن پیشنهاد شغلی
  • میزان تحصیلات
  • سابقه کار

هرچه امتیاز شما در این رتبه بندی بیشتر باشد، شانس مهاجرت کاری به کانادا بیشتر خواهد شد. پشتیبانان ما میتوانند شما را در حوزه‌های بالا بردن امتیازات ؛ ویزای کار کانادا ، کار در کانادا برای ایرانیان ، ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان و مهاجرت به کانادا از طریق کار کمک کنند.

حداقل امتیاز ویزای کار کانادا

در مرحله اول باید 67 از 100 امتیاز کسب کنید تا به مرحله دوم (POOL) وارد شوید. حداقل امتیاز در مرحله دوم مشخص نیست و در هر دوره قرعه کشی متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بروزترین اطلاعات در مورد حداقل امتیاز ویزای کار کانادا، مهاجرت کاری به کانادا، اخذ ویزای کار کانادا و…. با ما تماس بگیرید.

تمدید ویزای کاری کانادا

یکی از رایجترین سوالات داوطلبین دریافت ویزای کار کانادا بدون مدرک و یا افراد متقاضی دریافت ویزای کار کانادا این است که آیا امکان تمدید ویزای کار کانادا وجود دارد یا خیر!! لازم به ذکر است که اگر قصد تمدید ویزای کاری خود را دارید، باید حداقل 30 روز مانده به پایان اعتبار آن برای تمدید اقدام کنید. البته قبل از اینکه برای تمدید اقدام کنید، باید از کارفرمای خود درخواست کنید که درخواست جدیدی به اداره کار کانادا ارسال کند. در این صورت، میتوانید ویزای کار خود را تمدید کنید.

حفظ وضعیت مهاجرتی (Implied Status)

اگر برای تمدید ویزای کار خود (Work Permit extension) اقدام کردید ولی در زمان بررسی پرونده اعتبار ویزای شما به اتمام برسد نیازی به نگرانی نیست. با توجه به قوانین مهاجرتی کانادا شما با حفظ همان وضعیت قبلی که به آن Implied Status می‌گویند، می‌توانید به کار خود ادامه ادامه دهید تا زمانی که تمدید ویزای کار را دریافت کنید. حفظ وضعیت قبلی به معنای:

  • همان کارفرما
  • همان شغل
  • همان محل کار

است. البته در ویزای کار باز یا اوپن ورک پرمیت (Open work permit) می‌توانید کارفرما یا شغل خود را تغییر دهید بدون اینکه تاثیری منفی بر تمدید ویزای کار شما داشته باشد. اگر هنوز چالشهایی در مورد جزئیات کار در کانادا برای ایرانیان، مهاجرت کاری به کانادا ، ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان و…. دارید. پشتیبانان ما میتوانند به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

مدت زمان صدور ویزای کاری کانادا

معمولا 150 روز پس از درخواست ویزای کاری، ویزا صادر میشود. البته این زمان تقریبی است. زمان انتظار برای اخذ ویزای کاری میتواند به عواملی مانند تعداد درخواستهای در صف، مدارک شما؛ نوع ویزای کار و…. بستگی داشته باشد.

استان‌های مناسب برای کار در کانادا برای ایرانیان

کانادا یکی از قدرتمندترین کشورها از لحاظ اقتصادی است. علاوه‌برآن کانادا هم اکنون در حالت کمبود افراد جویای کار است. یعنی افرادی که میخواهند برای کار در کانادا برای ایرانیان اقدام کنند، فرصت مناسبی در اختیار دارند. میتوانید با ویزای کار کانادا ، اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. در حالت کلی، شرایط در استانهای مختلف، متفاوت است. برای انتخاب بهترین استان کانادا برای کار در کانادا برای ایرانیان، باید به هدف و انگیزه و نوع شغل خود توجه کنید. باید در استانی مشغول به کار شوید که نیاز بیشتری به حرفه و تخصص شما دارند. در حال حاضر استان کبک و ساسکاچوان دو استان منتخب کانادا برای کار در کانادا برای ایرانیان است.

کاریابی در کانادا

کاریابیها بهترین راهنما برای پیدا کردن کار در کانادا برای ایرانیان هستند. اگر مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه‌های کانادا دارید و یا دارای سابقه کار از کار در کانادا هستید، میتوانید از این امتیازات مثبت در جهت پیدا کردن شغلهای بهتر استفاده کنید. داوطلبین کار در کانادا میتوانند از طریق کاریابی های هر استان برای پیدا کردن شغل مناسب اقدام کنند. این موسسات با دریافت مقدار کمی هزینه از فرد متقاضی، رزومه کاری او را دریافت و پس از بررسی‌های انجام شده، متقاضی را بر اساس تخصص، به شرکت‌های مورد نظر، معرفی می‌نماید. در ادامه لیست شرکت‌های معتبر کاریابی و آدرس وبسایت‌های آن‌ها آمده است. برای ورود به وب سایت هر کاریابی روی نام آن کلیک کنید.

  • موسسه کاریابی در استان کبک
  • موسسه کاریابی در استان
  • بریتیش کلمبیا
  • موسسه کاریابی در استان آلبرتا
  • موسسه کاریابی در استان منیتوبا
  • موسسه کاریابی در استان ساسکاچوان
  • موسسه کاریابی در استان آنتاریو
  • موسسه کاریابی دولت مرکزی کانادا
  • موسسه کاریابی فدرال کانادا

رتبه بندی فرصت‌های شغلی کانادا

داوطلبین کار در کانادا برای ایرانیان و یا افرادی که میخواهند برای اخذ ویزای کار کانادا اقدام کنند، بهتر از قبل از هرگونه اقدام ، میزان نیاز کانادا از حرفه خودشان را بسنجند. در حالت کلی قبل از اقدام به ویزای کاری و مهاجرت به کانادا از طریق کار، باید بدانید که آیا کانادا به شغل و حرفه شما نیاز دارد یا خیر. اگر دارد، این نیاز چقدر است. در ادامه لیستی از میزان نیاز کانادا در شغلهای مختلف را میبینیم:

  1. حوزه رسانه=23%
  2. حوزه هتل‌داری = 17%
  3. حوزه املاک = 15%
  4. حوزه فناوری اطلاعات = 9%
  5. حوزه امور مالی و بانکی = 9%
  6. حوزه فروش = 8%
  7. حوزه سلامت = 7%
  8. حوزه حسابداری = 7%
  9. حوزه آموزش = 6%

البته این موارد تنها شغلهای مورد نیاز کانادا نیستند. اگر میخواهید اطلاعاتی در مورد نیاز کانادا به حرفه و شغل شما پیدا کنید، و یا سوالاتی در مورد کار در کانادا برای ایرانیان، مهاجرت کاری به کانادا، اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان و…. دارید، میتوانید با پشتیبانان ما تماس بگیرید تا بروزترین اطلاعات را با شما شریک شویم.

افرادی که نیازی به اخذ ویزا کانادا ندارند

  • افرادی که بخواهند با عنوانهای زیر وارد خاک کانادا شوند، نیازی به اخذ ویزای کانادا ندارند.
  • ورزشکار یا مربی ورزشی یک تیم خارجی
  • مسئول بررسی سوانح و حوادث هوایی
  • نماینده‌ی تجاری
  • بازرس پروازهای مسافربری و کارشناس پرواز
  • مسئول برگزاری همایش
    خدمه‌ی پرواز، لوکوموتیوران
  • نیروی واکنش به حوادث غیرمترقبه
  • داور، ناظر یا ارزیاب علمی و دانشگاهی
  • شاهد عینی، کارآگاه، افسر تحقیق
  • اعضای خانواده‌ی نمایندگان کشورهای خارجی در کانادا
    نمایندگان کشورهای خارجی در کانادا
  • دانشجوی بهداشت و درمان
    داور یا دیگر مقامهای مشابه در جشنواره‌های هنری و حرفه‌ای
  • پرسنل نظامی
  • خبرنگار یا اعضای گروه فیلمسازی
  • سازندگان و تهیه‌کنندگان آثار تبلیغاتی و تجاری
    هنرمندان رشته‌های اجرایی (موسیقی، رقص، غیره)
  • سخنران عمومی
  • رهبر مذهبی
  • نیروی بسیار ماهر کوتاه‌ مدت
  • محقق و پژوهشگر کوتاه‌ مدت
  • دانشجویان شاغل در بیرون دانشگاه
  • دانشجویان شاغل در درون دانشگاه

اگر شغل و حرفه شما جزو این لیست نیست باید برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید. برای اخذ ویزای کار کانادا ، مهاجرت به کانادا از طریق کار ، اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان و کار در کانادا برای ایرانیان میتوانید از پشتیبانیهای حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.

انواع ویزای مسافرتی بر اساس زمان صدور

ویزا ها بر اساس زمان صدور به دو دسته صدور قبل از سفر و صدور در فرودگاه تقسیم میشوند که عبارت‌اند از:

صدور ویزا قبل از سفر و قبل از خروج از کشور وطن: در این نوع ویزا شما ویزای تفریحی خود را از سفارتخانه و یا کارگزاری سفارتخانه کشور مقصد مورد نظر خود اخذ میکنید. این نوع ویزا را در دو حالت حضوری و غیر حضوری میتوانید اخذ کنید. در حال حاضر معمولا صدور این نوع ویزا حضوری و در محل سفارتخانه و یا کارگزاری سفارتخانه است.

صدور ویزای فرودگاهی : در این نوع ویزا ، بدون نیاز به دریافت ویزای تفریحی کشور مورد نظر خود صرفا با پاسپورت معتبر به کشور مقصد سفر میکنید. و در همان فرودگاه برای شما ویزا صادر میگردد. برای مثال اگر قصد سفر از ایران به جمهوری آذربایجان را دارید، میتوانید در فرودگاه جمهوری آذربایجان برای صدور ویزای فوری فرودگاهی اقدام کنید.

برای اخذ ویزای توریستی  بدون پیش پرداخت یا ما تماس بگیرید.

ویزای توریستی با تمکن مالی

ویزای توریستی با تمکن مالی در واقع یک نوع اجازه برای ورود به کشور غیر وطنی و با هدف تفریح و خوشگذرانی است. ویزای توریستی معمولا کوتاه مدت بوده و فرد باید در زمان مشخصی وارد کشور غیر وطنی شده و در زمان مشخصی هم از آن خارج شود. افراد با ویزای توریستی با تمکن مالی اجازه کار، تجارت و تحصیل (بیش از 3 ماه ) را ندارند. البته این موضوع برای تمامی کشورها صادق نیست. برای مثال، ویزای توریستی با تمکن مالی کشور کانادا معمولا طولانی مدت‌تر بوده و فرد در مدت اعتبار ویزا میتواند چندین بار به کشور غیر وطنی وارد و خارج شود.

برای اخذ ویزای توریستی با تمکن مالی برخی کشور‌ها مانند استرالیا و کانادا باید یکسری شرایط خاص مانند تمکن مالی داشته باشید. و به مسئول سفارتخانه این اطمینان را بدهید که به کشور خود باز خواهید گشت.

برای حاصل کردن این اطمینان معمولا باید مواردی مانند ضمانت نامه بانکی، بلیط رفت‌و‌برگشت و… ارائه دهید.

_

مشاوره رایگان مهاجرتی

اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان

داوطلبین ویزای کار کانادا زیادی روزانه به موسسه ما مراجعه میکنند. درصد بالایی از این داوطلبین یک سوال مشترک دارند ” آیا امکان اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان امکان دارد؟” برای اخذ اقامت کاری کانادا باید دانش زبانی خود را اثبات کنید. به‌جز روش ICT، مهاجرت به کانادا از طریق کار بدون مدرک زبان تقریبا ممکن نیست. مدرک زبان مورد تایید کانادا شامل این موارد است: آیلتس IELTS و سلپیپ CELPIP برای انگلیسی و تف TEF برای زبان فرانسه.

نمونه پرونده های توریستی

انواع ویزای کار کانادا

اگر به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق کار و اخذ ویزای کار کانادا هستید، باید بدانید که 6 نوع ویزای کار کانادا وجود دارد و باید بر اساس شرایط خود برای اخذ هر یک از آنها اقدام کنید. انواع ویزا کاری کانادا عبارت‌اند از :

مهاجرت به کانادا از طریق کار – روش برنامه فدرال

در واقع متداول‌ترین و سریع‌ترین روش مهاجرت به کانادا از طریق کار و اخذ ویزای کار کانادا، روش برنامه فدران است. در این روش، داوطلبین مهاجرت کاری به کانادا باید از دو روش اسکیل ورکر(skilled worker) و یا اسکیل ترید (skill trade) و از طریق سیستم اکسپرس انتری برای گرفتن ویزای کار کانادا اقدام کنند.

روش اکسپرس اینتری

مشهورترین روش اخذ اقامت دائم کانادا می‌باشد که از سال 2015 آغاز به کار کرد. این سامانه سراسری آنلاین برای تمامی متقاضیان مهاجرت به کانادا از سراسر جهان امکان ثبت‌نام و ارزیابی شرایط را به سادگی فراهم می‌آورد. متقاضیان می‌توانند به صورت آنلاین مشخصات خود را ثبت کنند.

مهاجرت کاری به کانادا از روش اسکیل ورکر

کارگران و نیروهای متخصص میتوانند با استفاده از برنامه اسکیل ورکر کانادا و از طریق برنامه اکسپرس انتری و سیستم امتیاز بندی کانادا، اقامت کانادا را به دست آورند. از جمله شرایط اخذ ویزای کار کانادا در این روش؛ وجود شغل متقاضی در مشاغل سطح A، B یا 0 لیست ناک کانادا، حداقل 1 سال سابقه کار و داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی با نمره CLB 7 به بالاست.

مهاجرت کاری به کانادا از روش اسکیل ترید

افرادی که در دسته نیروهای متخصص گروه شغلی B هستند، میتوانند از طریق برنامه اسکیل ترید و سیستم امتیاز بندی، برای مهاجرت به کانادا از طریق کار اقدام کنند.از جمله شرایط اقامت کاری در کانادا از طریق برنامه اسکیل ترید؛ داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی با نمره CLB 5/CLB 4 و سابقه کاری است.

مهاجرت به کانادا از طریق کار – روش جاب آفر (Job Offer)

اگر یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی به داوطلب کار در کانادا بدهد، داوطلب میتوانند از روش جاب آفر برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام کند. اگر پیشنهاد کاری را داشته باشید میتوانید ویزای کوتاه مدت کاری بگیرید و یا در یک روش بهتر، میتوانید این دعوتنامه را در سیستم اکسپرس اینتری وارد کرده و امتیاز خود را برای اخذ اقامت افزایش دهید. اگر قصد اخذ ویزای کار کانادا را دارید، میتوانید با کمک پشتیبانان و متخصصان مهاجرت کاری ما در بهترین شهر و بهترین شغلها کار پیدا کنید. برای سوالات خود در مورد ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان، مهاجرت به کانادا از طریق کار و کار در کانادا برای ایرانیان، تا انتهای این برگه را مطالعه کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار – روش ویزای کار استانی کانادا (PNP)

هر استان در کانادا میتواند با توجه به نیازهای خود در زمینه‌های کاری، تحصیل، سرمایه‌گذاری و… مهاجر جذب کند. در برنامه‌های استانی کانادا یک سیستم امتیاز دهی وجود دارد که داوطلبین مهاجرت کاری به کانادا میتوانند از این طریق اقدام کنند. و ویزای کار کانادا دریافت کنند. اخذ جاب آفر استانی کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری هم در این روش ممکن است. دولت کانادا این اختیار را به استان‌ها داده است تا با توجه به نیازهای خود در زمینه کار، سرمایه‌گذاری، تحصیل و … مهاجر جذب کنند. شرایط کار در کانادا برای ایرانیان از این روش محیا است. برای اطلاع از برنامه کار استانی کانادا میتوانید با پشتیبانان ما ارتباط بگیرید. استان‌های بریتیش کلمبیا British Columbia، ساسکاچوان Saskatchewan و نیوبرانزویک New Brunswick با توجه به شرایط زندگی مناسب و بازار کار پررونق، از مهم‌ترین مقاصد کار در کانادا برای ایرانیان هستند. اگر به دنبال کار در کانادا برای ایرانیان هستید، این استانها را در نظر بگیرید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار – روش ویزای خود اشتغالی کانادا

در صورتیکه در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری فعالیت میکنید، و میخواهید برای مهاجرت کاری به کانادا اقدام کنید، برنامه خود اشتغالی کانادا گزینه بسیار مناسبی برای شما است. پر اهمیت‌ترین تخصص‌های مورد تایید در این روش اخذ ویزای کاری عبارت‌اند از:

  • ورزشکار
  • مربی ورزشی
  • داور ورزشی
  • راهنما و مربی برنامه‌های ورزشی
  • طراح
  • نویسنده
  • نقاش
  • عکاس
  • نوازنده

برای اینکه بتوانید از این طریق ویزای کاری کانادا را بگیرید باید شرایطی داشته باشید ، از جمله مهمترین شرایط اخذ ویزای کاری کانادا از این روش عبارت‌اند از:

  1. حداقل دو سال سابقه کار حرفه‌ای
  2. کسب حداقل نمره 35 از 100 در سیستم امتیاز‌بندی و تمکن مالی

به یاد داشته باشید که گرفتن این نوع از ویزا کار کانادا و مهاجرت کاری به کانادا از این طریق آسان نیست. تنها افراد شاخص و حرفه‌ای و بنام میتوانند از این روش ویزای کاری اقدام کنند. برای اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان ، کار در کانادا برای ایرانیان و مهاجرت به کانادا از طریق کار با موسسه AFS همکاری کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق کار – روش ویزای کار بعد از تحصیل کانادا (PGWP)

آن دسته از افرادی که مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم را در دانشگاه‌های کانادا بگذرانند. پس از فارغ‌التحصیلی و به مدت 6 ماه میتوانند در خاک کانادا به دنبال کار بگردند. این دسته از افراد جویای مهاجرت به کانادا از طریق کار میتوانند پس از پیدا کردن کار درخواست ویزای کار پس از تحصیل کانادا PGWP یا (Post Graduate Work Permit) بدهند. ویزای کاری در این حالت به دانشجویان تا حداکثر 3 سال داده میشود. افراد میتوانند در این سه سال کار کنند و به رزومه خود سوابق خود را اضافه کنند.دانشجویان با سابقه کاری میتوانند از طریق برنامه تجربه کار کانادایی (Canadian Work Experience) یا روشهای دیگر برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

برنامه انتقال درون شرکتی ICT کانادا

برنامه ICT یکی از روشهای مهاجرت شغلی به کانادا و در حالت موقت است. البته میتوان آنرا به اقامت دائم کانادا و دریافت پاسپورت کانادا هم تبدیل کرد. در این روش به مدیران اجازه میدهند که بدون داشتن مدرک زبان و مدرک تحصیلی، و بدون محدودیت سنی از طریق انتقال کسب و کار به کانادا برای مهاجرت دائم به این کشور اقدام کنند. اگر میخواهید با استفاده از این روش اقامت دائم کانادا را بگیرید و برای ویزای کار کانادا اقدام کنید، با ما تماس بگیرید تا بروزترین اطلاعات در مورد مهاجرت به کانادا از طریق کار و ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان را در اختیارتان قرار دهیم. لازم به ذکر است که در این روش میتوان اقامت دائم خانواده را نیز اخذ کرد.

متن سربرگ خود را وارد کنید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

زندگی و پیشرفت در کانادا

امروزه افراد زیادی مخصوصا ایرانیان برای اخذ ویزای کار کانادا اقدام میکنند. کانادا یکی از بزرگترین کشورهای قاره آمریکا است. کانادا قدرت اقتصادی بسیار بالا، طبیعت زیبا و خیره‌کننده، امنیت زندگی بالا، رفاه،وضعیت سیاسی و اجتماعی مناسب، و…. دارد که این کشور را به یکی از ایده‌آل‌ترین کشورها برای زندگی و پیشرفت تبدیل کرده‌است.

از طرفی، کانادا یکی از مهاجر دوست‌ترین کشورهای دنیا است. رفتار بومیان کانادا با مهاجران مناسب است و میتوانید سریعتر با مردم آن ارتباط بگیرید. شرایط زندگی در کانادا سالانه افراد زیادی را به خود جذب میکند. از طرفی، کانادا به دلیل دسترسی به سیستم آموزشی مناسب، نرخ پایینی در وقوع جرم و جنایت داشته و نرخ قانونمداری در این کشور بالا است.

مشاغل پر پول کانادا

در حدود 18 میلیون نیروی کار فعال در کانادا وجود دارد. که حدود 26% آن مهاجران هستند. افرادی که برای اخذ ویزای کار کانادا بدون مدرک زبان اقدام کردند و یا قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند، معمولا به دنبال مشاغلی هستند که سرعت پیشرفت آنها را در کشور غیر وطنی بیشتر کند. لازم به ذکر است که هر شغل و تخصصی که دارید، کانادا یکی از بهترین کشورها برای پیشرفت در تخصصتان است. قبل از بررسی شرایط مهاجرت کاری به کانادا، بهتر است نگاهی به وضعیت کار در کانادا و مشاغل مورد نیاز این کشور بیندازیم. کانادا تقریبا 18.5 میلیون نیروی کار فعال دارد که حدود 26% آن‌ را مهاجران تشکیل می‌دهند. هر شغل و تخصصی که داشته باشید، کانادا یکی از بهترین کشورها برای کار است. با توجه به نیاز گسترده این کشور به نیروی کار، احتمال پیدا کردن کار در این کشور بسیار بالاست. حوزه‌های کاری زیر جزو مشاغل پر درآمد کانادا هستند.

  1. فناوری اطلاعات
  2. مشاغل ارتباط با مشتری
  3. حقوق و وکالت
  4. مشاغل فنی و تدارکاتی
  5. مشاغل اداری
  6. مشاغل تولیدی
  7. مشاغل مالی و حسابداری
  8. مشاغل فروش و بازاریابی
  9. مشاغل پزشکی و سلامت

وضعیت بازار کار در کانادا چگونه است؟

افراد شاغل در کانادا روزانه 8 ساعت و درحالت کلی 40 ساعت در هفته کار میکنند. افرادی که قصد دارند بیشتر کار کنند، حداکثر تا 48 ساعت میتوانند در هفته مشغول به کار باشند. دستمزد اضافه کاری در کانادا به ازای هر ساعت بیشتر 1.5 برابر دستمزد هر ساعت در حالت عادی است. مانند سایر کشورهای اروپایی، شنبه و یکشنبه روز آف کاری کانادایی ها است.

حداقل حقوق در کانادا

افرادی که قصد مهاجرت کاری به کانادا دارند یا میخواهند از شرایط کار در کانادا برای ایرانیان با خبر شوند، معمولا به دنبال مبلغ حقوقها هستند. لازم به ذکر است که در کانادا حقوقها بسته به استان متفاوت است. در استانهای مختلف کانادا، حداقل حقوقهای ساعتی به حالت زیر است.

  • نیوفاندلند و لابرادور =12.75 دلار برای هر ساعت
  • جزیره پرنس ادوارد = 13.00 دلار برای هر ساعت
  • نوا اسکوشیا =12.95 دلار برای هر ساعت
  • نیو برانزویک = 11.75 دلار برای هر ساعت
  • کبک =13.50 دلار برای هر ساعت
  • انتاریو = 15.00 دلار برای هر ساعت
  • مانیتوبا= 11.95 دلار برای هر ساعت
  • نوناووت = 16.00 دلار برای هر ساعت
  • قلمروهای شمالغرب = 15.20 دلار برای هر ساعت
  • یوکان=15.20 دلار برای هر ساعت
  • آلبرتا =15.00 دلار برای هر ساعت
  • برتیش کلمبیا= 15.20 دلار برای هر ساعت
  • ساسکاچوان = 11.81 دلار برای هر ساعت

این ارقام با توجه به دلار کانادا برآورد شده‌اند. بروزترین اطلاعات درمورد حداقل نرخ ساعتی کار در کانادا بر حسب دلار کانادا در سایت دستمزد کار در کانادا وجود دارد. میتوانید جدیدترین ارقام را از این سایت مشاهده کنید. با توجه به این آمار و ارقام، یکی از مناسبترین راه‌های اشتغال در کشورهای غیر وطنی، کار در کانادا برای ایرانیان است. شما میتوانید ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان را با کمک پشتیبانان مهاجرت ای اف اس اخذ کرده و برای اشتغال به کانادا مهاجرت کنید. دستمزد بالا، ساعت کاری معقول، سطح زندگی و رفاه بالا باعث شده‌است که افراد زیادی برای مهاجرت کاری به کانادا سفر کنند. اگر سوالی درمورد کار در کانادا برای ایرانیان دارید، با ما تماس بگیرید.
پیدا کردن شغل بر اساس تخصص در کانادا
داوطلبین اخذ ویزای کاری کانادا بدون مدرک و یا مهاجرت به کانادا از طریق کار، باید قبل از مهاجرت کاری به کانادا مطمئن شوند که شغل و تخصص آنها در طبقه‌بندی ملی مشاغل کانادا یا لیست ناک کانادا وجود دارد یا خیر. کانادا شغلهای موجود در بازار کار کانادا و یا شعلهای مورد نیاز خود را تحت عنوان طبقه‌بندی ملی مشاغل کاناد(National Occupational Classification) یا به اختصار ناک (NOC) منتشر میکند. برای بررسی شغل و تخصصتان از سامانه ناک کلیک کنید اگر سوالاتی در مورد مهاجرت به کانادا از طریق کار ، یا ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان ، مهاجرت به کانادا از طریق کار و کار در کانادا برای ایرانیان پشتیبانان ما آماده ارائه بروزترین اطلاعات به صورت رایگان به شما عزیزان میباشند.

بله کانادا سالانه نیروهای کار زیادی جذب میکند که حدود 60% آنها مهاجران هستند

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

معمولا 150 روز روند اخذ ویزای کاری کانادا زمان بر است.

ارائه نامه پذیرش یا دعوتنامه از سوی یک کارفرما، شرکت و یا نهادهای کانادایی میتواند زمان صدور ویزای کار کانادا شما را تسریع ببخشد.

متقاضیان علاقه مند به مهاجرت کاری به کانادا، با زندگی و کار به مدت ۳ سال در این کشور و مراجعه به اداره مهاجرت، میتوانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

ماموران سفارت کانادا در صورت وجود هرگونه شک نسبت به بازگشت متقاضیان به کشور مبدا، ارائه مدارک جعلی، عدم برخورداری از تمکن مالی و … درخواست متقاضیان جهت اخذ ویزا  کاری کانادا را رد می کنند. البته داوطلبان ویزای کاری کانادا بدون مدرک زبان می توانند با برطرف کردن نقص پرونده و ارائه مجدد درخواستی قانونی نسبت به ریجکتی ویزا اعتراض نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *