ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه

شرکت مهاجرتی آوای فرنام سفیر > ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه
ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه

دعوتنامه جزو مواردی است که اگر مطابق با شرایط باشد، شانس اخذ ویزا توریستی کانادا را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. درواقع ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه، البته با شرط درست بودن آن، محتمل‌تر است. این گواهی از طرف یکی از بستگان یا دوستان متقاضی که اقامت دارد، دانشگاهی که متقاضی در آن پذیرش گرفته و یا کارفرمایی که او را دعوت به کار کرده صادر می‌شود.

دعوتنامه شرایط خاصی دارد که اگر مد نظر قرار نگیرند، روند کار را با مشکل مواجه کرده و ممکن است موجب ریجکت شدن شما شود. از طرفی این مدرک تضمین ویزا نیست و تنها شانس اخذ آن را بیشتر می‌کند. در ادامه شرایط و نکات مربوط به دعوتنامه را بررسی می‌کنیم تا هرگونه سوال یا ابهامی که در این زمینه دارید، برطرف شود. گفتنی است اطلاعات ارائه شده مربوط به زمان نگارش این متن هستند و امکان تغییر آنها در آینده وجود دارد.

مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS خدمات ویزا توریستی کانادا را با پک ویژه، شامل سفر شنگن و دعوتنامه معتبر ارائه می‌دهد تا در نهایت شانس بالایی برای اخذ ویزا داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس گرفته و یا فرم مربوطه را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و ضمن ارائه مشاوره تخصصی رایگان، به شما در پیشبرد هرچه بهتر این پروسه کمک می‌کنند.

هزینه ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه

دعوتنامه جزو مدارک الزامی برای دریافت ویزای گردشگری کانادا نیست؛ اما اگر یک دعوت‌نامه معتبر در پرونده شما وجود داشته باشد، شانس شما برای اخذ ویزا افزایش پیدا خواهد کرد. اما آیا این مسئله روی هزینه ویزا هم تاثیرگذار است؟ در پاسخ باید گفت که هزینه ویزا به عوامل متعددی بستگی دارد.

هزینه ویزای توریستی کانادا
هزینه ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه

علاوه بر قیمت اولیه خود ویزا، باید به هزینه ترجمه مدارک، رفت و آمدها و … هم توجه داشته باشید. بنابراین می‌توان گفت که هزینه ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه، بیشتر از زمانی است که این مدرک در پرونده شما وجود ندارد. پک‌های ویژه ویزا توریستی کاناد در مجموعه AFS ارائه می‌شوند، شامل دعوتنامه هم هستند و بابت هزینه‌های مطرح، پیش‌پرداختی از شما دریافت نمی‌گردد.

انواع دعوتنامه ویزای کانادا

پیش از بررسی نکاتی در مورد مورد ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه، بد نیست که با انواع دعوتنامه آشنا شوید. به‌طور کلی دعوتنامه‌ها شامل انواع زیر می‌شوند:

دعوت نامه خویشاوندی کانادا

دعوتنامه خویشاوندی کانادا
دعوت نامه خویشاوندی

دعوت نامه خویشاوندی، از طرف اقوام درجه یک یا دوستان صمیمی برای متقاضی صادر می‌شود. تنها افراد خاصی می‌توانند این دعوت نامه را بفرستند و باید به این نکته توجه ویژه داشت. به عنوان مثال، دعوتنامه افرادی که نسبت نزدیکی با شما ندارند مورد قبول نیست و شانسی برای شما ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که سن فرد دعوت کننده باید بالای 18 سال باشد و همچنین از تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه‌های احتمالی مهمان برخوردار باشد.

دعوتنامه سوپر ویزای کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه سوپرویزا هم امکان‌پذیر است. سوپر ویزای کانادا به والدین و یا پدربزرگ و مادربزرگ این اجازه را می دهد تا در هر بار برای حداکثر 2 سال از فرزندان و نوه های خود در کانادا بازدید کنند. این نوع ویزا به ویزای والدین هم معروف است و برای دریافت آن باید پاسپورت متقاضی دارای اعتبار کافی باشد. مواردی همچون پیوند عاطفی و خانوادگی،

هدف از سفر و بازدید، موقعیت کلی خانواده و وضعیت مالی، وضعیت اقتصادی و ثبات سیاسی کشور مبدا متقاضی توسط افسر پرونده بررسی می‌شوند.

دعوت نامه تحصیلی کانادا

دعوتنامه تحصیلی کانادا
دعوتنامه تحصیلی برای کانادا

یکی از انواع دعوتنامه، نوع تحصیلی است که توسط موسسه، کالج یا دانشگاهی که متقاضی در آن پذیرش شده ارسال می‌گردد. درواقع یکی از شرایط اخذ ویزا تحصیلی کانادا دریافت نامه پذیرش تحصیلی و یا همان acceptance letter از یک مدرسه، موسسه آموزشی و یا دانشگاه معتبر در این کشور است. دقت کنید که اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه تحصیلی امکان‌پذیر نیست و این نوع، تنها برای ویزای تحصیلی کاربرد دارد.

دعوت نامه کاری کانادا

یکی دیگر از انواع دعوتنامه کانادا که احتمالا اسم آن را زیاد شنیده‌اید، دعوتنامه کاری است. اگر تمایل دارید از طریق پیدا کردن کار به این کشور مهاجرت کنید، دعوتنامه کاری یا همان نامه‌ای که کارفرما به شما می‌دهد، تاثیر بسیار زیادی در اخذ ویزا خواهد داشت. به عبارت دقیق‌تر، تمامی برنامه‌های کاری این کشور نیاز به دعوتنامه معتبر از سمت کارفرما دارند. به طور معمول به این نوع دعوتنامه برای ویزای کانادا جاب آفر و یا همان پیشنهاد کاری گفته می شود.

دعوت نامه کنفرانس کانادا

گاهی برای اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه، از دعوتنامه کنفرانس استفاده می‌شود. البته این کار در صورتی امکان‌پذیر است که دعوت نامه شما با شغل یا رشته تحصیلی که دارید، همخوانی داشته باشد. درواقع زمانی می‌توان از این روش استفاده کرد که متقاضی به یک کنفرانس علمی یا تحصیلی در کانادا دعوت شده باشد و از طرف برگزارکنندگان، برای او یک نامه دعوت ارسال شده باشد.

اخذ ویزا توریستی کانادا با دعوتنامه در AFS

مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS خدمات مربوط به اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه را به متقاضیان ارائه می‌دهد. سالها تجربه در زمینه اخذ ویزا به ما ثابت کرده که می‌توان با اقداماتی، شانس ویزای کانادا را به میزان قابل توجهی افزایش داد. به همین دلیل کارشناسان ما در این مجموعه، خدمات ویزای گردشگری کانادا را در قالب پک‌های ویژه ارائه می‌دهند که شامل یک یا دو سفر شنگن و یک دعوتنامه معتبر می‌گردد.

به این ترتیب که پس از اخذ یک یا دو ویزای شنگن و ارائه خدمات تور به کشورهای شنگن، جهت دریافت دعوتنامه معتبر شرکتی اقدام می‌گردد. این دعوت نامه کاملا معتبر و قابل استعلام بوده و شانس بسیار بالایی را برای اخذ ویزا ایجاد می‌کند. هزینه‌های ویزا پس از اخذ آن از شما دریافت می‌شود و قبل از آن، پیش‌پرداختی از شما اخذ نمی‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از هزینه‌ها و جزئیات این پک‌های ویژه، با ما تماس گرفته و یا فرم ویزا را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

چه کسی می تواند برای ویزای توریستی کانادا دعوت نامه بنویسد؟

برای دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه، باید نکته مهمی را مدنظر داشته باشید؛ اینکه چه کسی می‌تواند برای شما دعوتنامه ارسال کند. هر شخصی که شما را می‌شناسد و در کانادا اقامت دارد، امکان ارسال دعوتنامه را دارد؛ اما مسئله مربوط به قدرت تاثیرگذاری این نامه است.

دعوتنامه‌ای که از طرف اقوام درجه یک (پدر، مادر و همسر) ارسال می‌شود، اعتبار و قدرت بسیار بیشتری دارد تا زمانی که افرادی همچون خواهر یا برادر، دوست یا اقدام درجه چندم آن را ارسال کنند. در خصوص دعوتنامه های شرکتی هم استعلام انجام می‌شود و چنانچه افسر از اعتبار آنها اطمینان نداشته باشد، چه بسا احتمال ریجکتی هم وجود خواهد داشت. AFS ویزا ضمن ارائه مشاوره تخصصی در این زمینه، به شما کمک می‌کند که ضمن دریافت معتبرترین دعوتنامه‌ها، بیشترین شانس را برای اخذ ویزا داشته باشید.

دعوت نامه ویزای کانادا باید چه شرایطی داشته باشد؟

اگر می‌خواهید شانس بیشتری برای دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه داشته باشید، باید به جزئیاتی که در دعوتنامه شما قید می‌شوند دقت کنید. برخی از اطلاعات اولیه وجود دارد که باید در دعوت نامه گنجانده شود. این نامه باید با حسن نیت نوشته شود و شما را از نظر قانونی در قبال بازدیدکننده مسئول نمی‎کند. پس از آماده شدن این نامه، باید به دعوت کننده داده شود و سپس آن را همراه با مدارک ویزای اقامت موقت به سفارت کانادا یا کنسولگری در خارج از کانادا ارسال کند.

اطلاعات اولیه شخصی و حرفه‌ای در مورد دعوت شونده باید در نامه گنجانده شود. باید به وضوح مشخصات تماس، ارتباط آن‌ها با دعوت کننده و هدف و مدت بازدید ذکر شود. مشخصات شخصی، حرفه‌ای و ارتباطی شخص دعوت کننده باید در دعوت نامه ویزای کانادا موجود باشد.

برای دعوت نامه سوپرویزا، اطلاعات مربوط به شهروند یا شخص مقیم دائم کانادا باید دقیق‌تر باشد. حمایت مالی و اثبات درآمد هم از دیگر مدارک اضافی مورد نیاز هستند که باید دقت ویژه به آنها داشته باشید.

سخن نهایی

اخذ ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه شانس بیشتری در مقایسه با درخواست بدون دعوتنامه دارد. به این ترتیب که یکی از اقوام یا دوستان شما که در این کشور اقامت دارد، برای شما دعوتنامه فرستاده و آن را همراه سایر مدارک به سفارت یا کنسولگری آن ارائه می‌دهید. البته این مدرک به هیچ عنوان تضمینی برای دریافت ویزا توریستی کانادا نیست و تنها شانس شما را افزایش می‌دهد.

انواع مختلف دعوتنامه اعم از شرکتی، کاری، تحصیلی و … وجود دارد که هریک از آنها برای نوع خاصی از ویزا کاربرد دارد. مجموعه گردشگری و مهاجرتی AFS جهت افزایش شانس متقاضیان، پروسه اخذ ویزا توریستی کانادا را در قالب پک‌های ویژه‌ای انجام می‌دهد که شامل سفر شنگن و دعوتنامه معتبر (قابل استعلام) می‌شود. کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم ویزا را پر کنید تا همکاران ما اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

سوالات متداول مقاله ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه

  1. آیا ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه تضمینی است؟
    خیر. شانس دریافت ویزای توریستی کانادا با دعوت نامه بالاست اما این مسئله به هیچ عنوان تضمینی برای اخذ ویزا نیست.
  2. آیا وجود دعوتنامه برای ویزا توریستی کانادا الزامی است؟
    خیر؛ اما وجود یک دعوتنامه معتبر، شانس دریافت این ویزا را برای متقاضیان افزایش می‌دهد.
  3. چه کسی می‌تواند نامه دعوت نامه کانادا را بنویسد؟
    هر فردی که اقامت کانادا را داشته باشد می‌تواند برای شما دعوتنامه ارسال کند؛ اما اعتبار و قدرت دعوتنامه‌هایی که از طرف اقوام درجه یک (پدر و مادر یا همسر) ارسال می‌شوند، به مراتب بیشتر است.
Rate this post

پربازدیدترین مقالات afsviza

  1. تعطیلات کریسمس
  2. تحصیل در ترکیه
  3. برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد
  4. بهترین کشور برای مهاجرت در سن بالا
  5. چه مدت طول میکشد تا ویزا صادر شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *