کاریابی در عمان برای ایرانیان

شرکت مهاجرتی آوای فرنام سفیر > کاریابی در عمان برای ایرانیان
کاریابی در عمان برای ایرانیان

یکی از روش‌های مهاجرت به عمان، مهاجرت از طریق کار است. کاریابی در عمان برای ایرانیان و افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، قبل از اخذ ویزای کاری و ثبت شرکت در عمان بسیار مهم است؛ چراکه در صورت وجود پیشنهاد شغلی از سمت کارفرمای عمانی شما می‌توانید به این کشور مهاجرت کرده و برای زندگی در آن آماده شوید. در صورت عدم وجود پیشنهاد شغلی امکان اخذ ویزای کاری برای شما وجود ندارد.

در ادامه این مطلب، نکات جامع و کاربردی را در خصوص نحوه کاریابی در عمان بررسی می‌کنیم تا در این زمینه اطلاعات دقیق و کامل داشته باشید. نکات ارائه شده مربوط به زمان نگارش مقاله بوده و امکان تغییر آنها در آینده وجود دارد.

مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS ارائه دهنده خدمات مربوط به ثبت شرکت در عمان و برگزار کننده تور عمان، برای ارائه انواع خدمات این حوزه در خدمت شماست. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

نحوه کاریابی در عمان برای ایرانیان

نحوه کاریابی در عمان
کاریابی در عمان برای ایرانیان

برای پیدا کردن کار در عمان از چند روش می‌توانید اقدام کنید. یکی از طریق موسسات کاریابی در عمان، دیگری وب سایت‌های موجود و سپس برخی از اپلیکیشن‌های موجود در بازار کار. به ترتیب به صحبت درباره هر کدام می‎پردازیم و سپس برای هر کدام چندین وب سایت و موسسه را معرفی می‌کنیم تا شما بر حسب نیاز و با توجه به مهارت‌های شغلی که دارید به کاریابی در عمان برای خودتان بپردازید. کاریابی در عمان برای ایرانیان چالش و محدودیت چندانی نداشته و اغلب افراد می‌توانند شغل مناسبی برای خود پیدا کنند.

موسسات کاریابی در عمان

کاریابی در عمان برای ایرانیان از طریق موسسات کاریابی در عمان نیز امکان پذیر است. بدین صورت که شما قبل از مهاجرت به این کشور لازم است که از موسسات معتبر کاریابی در عمان کمک بگیرید تا برای شما با توجه به مهارت‌های شغلی که دارید بهترین درخواست شغلی را انتخاب کنند و با توجه به آن مدارک لازم را برای شما ارسال کنند.

این موسسات معمولا پیشنهادات شغلی کارفرمایان عمانی را به صورت آگهی استخدام منتشر می‌کنند. بیشتر این موسسات دارای وب سایت هستند و شرایط شغلی خود را در آن شرح داده‌اند.

به این نکته توجه داشته باشید که شما قبل از این که وارد این کشور شوید باید جاب آفر داشته باشید و بعد از ورود نمی‌توانید به دنبال کار بگردید.

برخی از موسسات کاریابی در عمان عبارتند از:

STAR AGENCY Oxygen Oman
Randstad Middle East MENA HR Solutions LLC
Competence HR Al-Miladi Global Human Resources Management
Talent Development LLC Global Business Network LLC (GBN)
Budge Talent Work Circle Oman

سایت های کاریابی در عمان برای ایرانیان

از دیگر روش‌های کاریابی در عمان برای ایرانیان، کمک گرفتن از وب سایت‎های موجود در این کشور است. کارفرمایان عمانی زمانی که به نیروی کار نیاز داشته باشند از طریق این وب سایت‎ها درخواست نیرو می‎دهند. شما با ورود به این وب سایت و بررسی شغل، شهر، مهارت‎های مورد نیاز و … به بررسی‌های لازم جهت انتخاب شغل مورد نیاز می‌پردازید.

برخی از وب سایت‎های کاریابی در عمان برای ایرانیان عبارت است از:

https://www.bayt.com https://oman.tanqeeb.com
https://www.naukrigulf.com https://www.gulftalent.com
https://www.wisdomjobsgulf.com https://jobs.google.com
https://www.monster.com  www.alkiyumienergy.com

اپلیکیشن کاریابی در عمان

نحوه کاریابی در عمان برای ایرانیان از طریق اپلیکیشن‌های موجود نیز ممکن است. تنها کافی است اپلیکیشن کاریابی در عمان را بر روی تلفن‎های خود نصب کنید و از طریق آن‌ها به بررسی فرصت‌های شغلی موجود و ارسال درخواست برای کارفرما اقدام کنید.

برخی از اپلیکیشن‎های کاریابی در عمان عبارت است از:

اپلیکیشن Oman Job Recruitment
اپلیکیشن Na’mal

دفاتر مهاجرتی و گردشگری

در این میان برخی از افراد از همان ابتدا برای کاریابی در عمان به سراغ دفاتر و وکلای مهاجرتی می‎روند تا به صورت قانونی و با خیالی آسوده کار مورد نظر خود را پیدا کنند.

برای انجام این کار بهتر است دفتر مهاجرتی را انتخاب کنید که توانسته است رضایت شغلی بسیاری را جلب کند و ویزای موفق بسیاری داشته باشد. مجموعه AFS درحال حاضر در زمینه کاریابی در عمان خدماتی ارائه نمی‌دهد؛ اما برای ثبت شرکت در عمان با بهترین کیفیت خدمات‌دهی، در خدمت متقاضیان است.

بهترین کسب و کار در عمان

معمولا در برخی از کشورها، برخی از کسب و کارها رونق بیشتری نسبت به دیگر مشاغل موجود در کشور دارند. کشور عمان هم از این قاعده مستثنی نیست و به بهترین شکل توانسته است اکثر مشاغل را برای مهاجران رونق بدهد.

برای مثال مشاغل زیر در عمان از رونق و درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند:

  • مشاغل حوزه نفت و گاز
  • مشاغل حوزه پزشکی
  • دندانپزشک
  • مشاغل مربوط به ساخت و ساز
  • متخصصان فناوری اطلاعات
  • پرستاری
  • شغل معلمی
  • کارگرهای ماهر در بخش مهندسی
  • حسابداری
  • امور بانکی و دارایی
  • و …

مدرک زبان مورد نیاز برای استخدام در عمان

مدرک زبان مورد نیاز در عمان انگلیسی است به عبارتی کاریابی در عمان برای ایرانیان وابسته به مدرک زبانی است که دارند. درست است که زبان رسمی این کشور عربی است اما شما باید به زبان انگلیسی در کنار زبان عربی مسلط باشید. در محیط کار و اجتماعات رسمی همگی به زبان انگلیسی با یکدیگر صحبت می‌کنند. به همین علت کارفرما به مدرک زبان و سطح زبان شما اهمیت زیادی می‎دهد. برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کنید.

سخن نهایی

کاریابی در عمان برای ایرانیان چندان کار سخت و دشواری نیست، تنها کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی که ما در این مقاله به شما معرفی کردیم بهترین راه موجود را انتخاب کنید و به سراغ بررسی درخواست‌‎های شغلی و ارسال درخواست بروید. اگر قصد مهاجرت کاری به عمان را دارید، می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و یا موسسات کاریابی، رزومه ارسال کرده و شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. تور عمان به شما کمک می‌کند که ضمن آشنایی با فرهنگ این کشور، برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای پیدا کردن کار و … داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه‌ها و شرایط برگزاری تور با کارشناسان مجرب ما در مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره کاریابی در عمان برای ایرانیان

  1. کاریابی در عمان برای ایرانیان از چند روش ممکن است؟
    از طریق موسسات کاریابی در عمان، از طریق وب سایت‌های موجود در عمان، از طریق دفاتر مهاجرتی، از طریق اپلیکیشن‌های کاریابی در عمان
  2. چند موسسه کاریابی در عمان به پیدا کردن کار به شما کمک می‌کنند؟
    موسسه Oxygen Oman، مؤسسه MENA HR Solutions LLC، موسسه Competence HR
5/5 - (1 امتیاز)

پربازدیدترین مقالات afsviza

  1. تعطیلات کریسمس
  2. تحصیل در ترکیه
  3. برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد
  4. بهترین کشور برای مهاجرت در سن بالا
  5. چه مدت طول میکشد تا ویزا صادر شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *