میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا 

شرکت مهاجرتی آوای فرنام سفیر > میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا 
میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا 

آیا می‌دانید که بسیاری از متقاضیان دریافت ویزا توریستی کانادا تنها به دلیل ارائه تمکن مالی ناکافی ریجکت می‌شوند؟ این درحالی است که در صورت اطلاع از میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا از شانس بیشتری برای اخذ این ویزا برخوردار هستید. البته تمکن مالی به تنهایی تضمینی برای صدور ویزا نیست؛ اما جزو مهم‌ترین مدارک مورد نیاز بوده و تاثیر بسیار زیادی در پاسخ نهایی درخواست متقاضیان دارد. چنانچه قصد سفر به کانادا و اخذ ویزا توریستی کانادا را دارید، دقت ویژه‌ای به این گواهی داشته باشید تا در مسیر بررسی پرونده توسط آفیسر، با مشکل مواجه نشوید.

در ادامه این مطلب ضمن اشاره به میزان تمکن مالی مورد نیاز برای اخذ ویزای گردشگری کانادا، تمامی نکات مربوط به این گواهی را نیز بررسی می‌کنیم. کلیه اطلاعات ارائه شده مربوط به زمان نگارش این متن بوده و امکان تغییر آنها در آینده وجود دارد.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان در این زمینه، خدمات و پک ویژه ویزای کانادا با مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS تماس بگیرید. با پر کردن فرم ویزا نیز کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهند.

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا برای افسر کنسولگری بسیار مهم است؛ چراکه نشان می‌دهد شما در طول مدت اقامت خودتان از پس هزینه‌های موجود برمی‌آیید. این مبلغ برای هر کشوری متفاوت است و بسته به عوامل مختلفی تعیین می‎شود.

نامه تمکن مالی، توسط بانک عامل هر شخص و به واحد پول کشور مورد نظر صادر می‌شود. درواقع این گواهی، موجود حساب شما را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که از توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه‏های سفر و اقامت خود برخوردار هستید.

در زمان نگارش این مطلب، میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی، حدود 13.000 دلار کاناداست که به ازای هر نفر، بر مبلغ آن اضافه می‌گردد. اما تجربه به ما ثابت کرده که این مبلغ معیار اصلی نبوده و بهتر است که موجودی حساب شما بیشتر از این رقم باشد.

جدول تمکن مالی کانادا

مطابق با آخرین آپدیت موجود در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا (تا زمان نگارش این متن) مبالغ تمکن مالی برای اخذ ویزای توریستی این کشور در جدول زیر درج شده است. دقت کنید که تمکن مالی، تنها موجودی حساب شماست و از راه دیگری قابل اثبات نیست. نکته مهم دیگر اینکه با توجه به تجربه کارشناسان AFSویزا بهتر است مبلغ تمکن خود را بیشتر از رقم اعلام شده در نظر بگیرید.

در صورت کم بودن مبلغ تمکن مالی احتمال ریجکت شدن شما بسیار است. در مقابل اگر میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا مطابق با شرایط اعلام شده باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزا خواهید داشت.

تعداد اعضای خانواده تمکن مالی لازم
1 13757
2 17127
3 21055
4 25564
5 28994
6 32700
7 36407
خانواده بالای 7 نفر، به ازای هر نفر مبلغ اضافه می‎شود 3706

سند خانه برای تمکن مالی کانادا

سند خانه جهت تمکن مالی کانادا
سند خانه جهت تمکن مالی کانادا

بسیاری از متقاضیان تصور می‌کنند که می‌توانند از سند ملک به عنوان تمکن مالی استفاده کنند. این درحالی است که چنین کاری امکان‌پذیر نیست. صرف‌نظر از میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا، تنها از طریق موجودی حساب می‌توان این مسئله را به اثبات رساند. چنانچه هر مدرک دیگری را برای این منظور ارائه دهید و یا مبلغ تمکن کمتر از حد مجاز باشد، درخواست شما رد شده و اصطلاحا ریجکت خواهید شد.

استعلام تمکن مالی توسط سفارت کانادا

تمامی مدارکی که به سفارت یا کنسولگری کانادا تحویل می‌دهید، اعتبارسنجی شده و صحت آنها به اثبات می‌رسد. چنانچه هریک از این مدارک نادرست بوده و یا اعتبار و درستی آنها برای افسر پرونده به اثبات نرسد، با احتمال بسیار بالایی ریجکت خواهید شد. نکته مهمی که وجود دارد، این است که گواهی تمکن مالی معمولا با گردش حساب همراه بوده و به هردوی این مدارک نیاز است.

از طرفی، صرف‌نظر از میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا، اگر میزان و زمان برداشت‌ها و واریزی‌های حساب شما غیرمنطقی باشد، افسر به این مسئله مشکوک شده و ممکن است شما را ریجکت کند. بهتر است برای ارائه گواهی تمکن و گردش حساب از کارشناسان مجرب این حوزه کمک بگیرید تا روند کار کاملا درست و اصولی پیش برود. کارشناسان ما در مجموعه مهاجرتی و گردشگری AFS، به شما کمک می‌کنند که مدارک مربوطه را به بهترین شکل آماده کرده و مشکلی از این بابت نداشته باشید.

آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا

قوانین و شرایط ویزا توریستی کانادا مدام درحال تغییر هستند و از این جهت، بسیار مهم است که از تمامی آپدیت‌ها در این زمینه اطلاع داشته باشید. به عنوان مثال، میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا متغیر بوده و باید در این مورد اطلاعات به روز و دقیق داشته باشید. کارشناسان حاضر در مجموعه مهاجرتی و گردشگری و مهاجرتی AFS ضمن اطلاع از آخرین اخبار، اطلاعات و آپدیت‌های مربوط به ویزای کانادا، این اخبار را به اطلاع شما می‌رسانند. همچنین با دنبال کردن صفحات این مجموعه در فضای مجازی، در جریان آخرین تغییرات قوانین و اخبار مربوطه قرار خواهید گرفت.

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا
مدارک مورد نیاز برای ویزا توریستی کانادا

حالا که با شرایط و نکات مربوط به تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا آشنا شدید، بد نیست مروری بر دیگر مدارک مورد نیاز داشته باشید. درستی و کامل بودن تمامی این مدارک، بر شانس شما جهت اخذ ویزا توریستی کانادا تاثیرگذار هستند:

  • پاسپورت
  • دو عکس جدید به اندازه پاسپورت
  • گواهی تمکن مالی
  • برنامه سفر
  • نامه دعوت از یک حامی (در صورت وجود)
  • فرم تکمیل شده IMM 5645 (اختیاری)
  • معاینه پزشکی
  • ترجمه‌های تایید شده
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • رسید پرداخت ویزا
  • فرم درخواست ویزا پر شده

سخن نهایی

میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا جزو مهم‌ترین مواردی است که افسر سفارت به آن توجه می‎کند. در صورتی که تمکن مالی ارائه شده از سمت شما با قوانین تعیین شده مطابقت نداشته باشد، ریجکت شده و امکان اخذ ویزا را نخواهید داشت. مادر این مطلب، اطلاعاتی را در خصوص مبلغ تمکن مالی و نکات مربوط به آن ارائه دادیم که به شما کمک می‌کنند با آگاهی بیشتر این مدرک را ارائه داده و شانس بیشتری برای ویزا شدن داشته باشید.

کلیه اطلاعات ارائه شده مربوط به زمان نگارش این متن بوده و احتمال تغییر آنها در آینده وجود خواهد داشت. مجموعه گردشگری و مهاجرتی AFS، ویزا توریستی کانادا را با پک ویژه، شامل سفر شنگن و دعوتنامه معتبر انجام می‌دهد تا موفقیت شما درصد بسیار بالایی داشته باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و خدمات مربوطه به ما تماس گرفته و یا فرم ویزای توریستی را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول درباره میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا

  1. میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا چقدر است؟
    در زمان نگارش این متن، میزان تمکن مالی برای ویزای توریستی کانادا حدود 13.000 دلار کاناداست؛ اما پیشنهاد ما این است که مبلغ بیشتری را برای تمکن در نظر بگیرید.
  2. آیا سند خانه برای اثبات تمکن مالی کافی است؟
    خیر. برای اثبات تمکن مالی، تنها باید از موجودی حساب خود گواهی بگیرید.
  3. کاهش تمکن مالی در نهایت موجب صادر شدن ویزا می‎شود؟
    خیر اگر مبلغ ارائه شده از سمت شما با مبلغ گفته شده از سمت سفارت مطابقت نداشته باشد، احتمال ریجکت شدن شما بسیار بالا است.
5/5 - (1 امتیاز)

پربازدیدترین مقالات afsviza

  1. تعطیلات کریسمس
  2. تحصیل در ترکیه
  3. برای چه کسانی میشه دعوتنامه فرستاد
  4. بهترین کشور برای مهاجرت در سن بالا
  5. چه مدت طول میکشد تا ویزا صادر شود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *